Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva definerer du som dårlig sex?

Sessan

Anbefalte innlegg

Spiller virkelig lengden så mye for jenter?

Det er jo tross alt bedre for en jente om utstyret er 12 cm, da den kommer sånn normalt inn i en kjede.

Har du utstyr på 20cm er det jo fare for å bunne dama da, og da gjør det vondt igjen. Så det med at jenter bryr seg såå mye om at utstyret er kanskje 3 cm under normalt irriterer meg, for det spiller jo ingen rolle da..!

:ermm:

7656036[/snapback]

Neida...forstår poenget ditt. For stor kan også gjøre vondt. Men det har faktisk hendt at jeg under sex har tenkt at "hei..dette er nesten like digg som å strikke"...Man kjenner absolutt INGENTING. Og kom ikke her og påstå at det er fordi jeg er vid, for det VET jeg ikke stemmer...Hadde en periode på ett og ett halvt år uten sex, og når jeg hadde sex igjen da var det ganske trangt. Gjorde vondt når han skulle inn i meg, men etter en liten stund kjente jeg bare ingenting...dritkjedelig.

Sier ikke at dette ikke kan årnes, i ett forhold går det sikkert veldig bra etter litt trenings, men når du har sex med en kar en gang så er det fare for at det blir en kjip opplevelse...

Så: for stor kan gjøre vondt(kjenner en som avbrøt en ONS fordi han var så stor at det var helt jævlig vondt)eller digg for noen,for liten kan være kjipt eller digg for noen, og gjennomsnittlig kan være digg eller udigg eller alt ettersom.

Dette er jo helt individuelt, utifra jenta også. Og som jeg tror da: noen passer sammen, andre passer ikke sammen.

Det er sannheten...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sannheten er vel også det at med den generelle oppfatningen av ting i dag så går selvtilliten rimelig nedenom og hjem om man er noe under gjennomsnittet (og gjerne på, og litt over gjennomsnittet og). Og har man ikke selvtillit, så har man ikke ett av grunnlagene som skal til for å få det bra til i senga.

Lenke til kommentar
Spiller virkelig lengden så mye for jenter?

Det er jo tross alt bedre for en jente om utstyret er 12 cm, da den kommer sånn normalt inn i en kjede.

Har du utstyr på 20cm er det jo fare for å bunne dama da, og da gjør det vondt igjen. Så det med at jenter bryr seg såå mye om at utstyret er kanskje 3 cm under normalt irriterer meg, for det spiller jo ingen rolle da..!

:ermm:

7656036[/snapback]

Neida...forstår poenget ditt. For stor kan også gjøre vondt. Men det har faktisk hendt at jeg under sex har tenkt at "hei..dette er nesten like digg som å strikke"...Man kjenner absolutt INGENTING. Og kom ikke her og påstå at det er fordi jeg er vid, for det VET jeg ikke stemmer...Hadde en periode på ett og ett halvt år uten sex, og når jeg hadde sex igjen da var det ganske trangt. Gjorde vondt når han skulle inn i meg, men etter en liten stund kjente jeg bare ingenting...dritkjedelig.

Sier ikke at dette ikke kan årnes, i ett forhold går det sikkert veldig bra etter litt trenings, men når du har sex med en kar en gang så er det fare for at det blir en kjip opplevelse...

Så: for stor kan gjøre vondt(kjenner en som avbrøt en ONS fordi han var så stor at det var helt jævlig vondt)eller digg for noen,for liten kan være kjipt eller digg for noen, og gjennomsnittlig kan være digg eller udigg eller alt ettersom.

Dette er jo helt individuelt, utifra jenta også. Og som jeg tror da: noen passer sammen, andre passer ikke sammen.

Det er sannheten...

7656291[/snapback]

Ja, herlig at en jente kommer med en rekke argumenter.

Selv er det ikke digg(jeg er gutt) når jenta blir for vid, da kjenner du liksom ikke noe. Og som du sier, like digg som å strikke :!:

Men hvorfor blir dere så vide etter en stund? :hmm:

Lenke til kommentar

Det er sannheten...

7656291[/snapback]

Da burde du lære deg å kontrollere vaginalmusklene, for å øke begges nytelse. Jenter som krever over 20cm gjør livet for vanlige gutter elendig.

Lenke til kommentar
Det er jo individuelle forskjeller, men de fleste jenter ønsker vel å bli "fylt opp" når de har sex, altså kjenne så mye som mulig uten at det er vondt.

7657068[/snapback]

Hm. Husker ei som ville bli fylt opp, men fikk vondt når jeg faktisk gjorde det. :hmm:

Lenke til kommentar
Det er jo individuelle forskjeller, men de fleste jenter ønsker vel å bli "fylt opp" når de har sex, altså kjenne så mye som mulig uten at det er vondt.

7657068[/snapback]

Hm. Husker ei som ville bli fylt opp, men fikk vondt når jeg faktisk gjorde det. :hmm:

7657085[/snapback]

Bare jeg som ser for meg en bitter og sur Marley som presser inn en knytteneve og skriker "FORNØYD NÅ? VAR DETTE GODT?!?"?

Lenke til kommentar

7657068[/snapback]

7657085[/snapback]

Bare jeg som ser for meg en bitter og sur Marley som presser inn en knytteneve og skriker "FORNØYD NÅ? VAR DETTE GODT?!?"?

7657184[/snapback]

haha, sikkert akkurat det han sikta til. :roll:

Lenke til kommentar

Er det forresten noen av dere jentene som har hatt sex med noen som er omskjært? Altså en jøde, muslim eller en som rett og slett bare har gjort det hos en lege.. Og hvordan er det i forhold til en ''vanlig''' penis?

Dette er faktisk et seriøst spørsmål! :)

Endret av Lubinator
Lenke til kommentar
Er det forresten noen av dere jentene som har hatt sex med noen som er omskjært? Altså en jøde, muslim eller en som rett og slett bare har gjort det hos en lege.. Og hvordan er det i forhold til en ''vanlig''' penis?

7659338[/snapback]

interessant spørsmål. Håper noen svarer på det altså. :)

Lenke til kommentar

7659338[/snapback]

Er ikke noe forskjell.

edit: Dårlig sex for meg er fylla-sex med en man ikke har noe som helst følelser for. Tennene krasjer når man kysser, og BH-stroppen nekter å løsne.

Endret av Hanne:)
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...