Dorian Gray Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Ok, legger merke til at sykt mange gutter sier at når jenta er passiv og bare ligger der, er hun dårlig i senga. Hva med oss som er nybegynnere da og ikke kan helt greia. Er jo ikke så lett da. Ridestillingen f.eks...kjempe vanskelig! 9572498[/snapback] Dette gjelder nok for begge to, det er nå bare slik at hvis jenten er uerfaren foretrekker hun gjerne å ligge stille framfor å gjøre noe galt, mens gutten ikke har den muligheten. Lenke til kommentar
Prognatus Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Hva med oss som er nybegynnere da og ikke kan helt greia. Er jo ikke så lett da. Ridestillingen f.eks...kjempe vanskelig!9572498[/snapback] Send meg en PM, så skal vi se om ikke det kan bli en endring på det! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Samtidig kan det også gutten sin feil som ikke sier ifra hva og hvordan hun skal gjøre det. Kommunikasjon må være stikkordet her. Lenke til kommentar
runela Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 For meg finnes det ikke noe som heter dårlig sex, bare dårlige dager, trøtthet og at noe noen ganger har drålige dager er vell normalt? stress, problemer i verdagen? Tror alle har litt uengasjert sex av og til... går vell litt opp og ned hos alle.. Men dårlig sex har jeg aldri opplevd Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Det største turn off som finnes er menn som bruker ulidelig lang tid på å komme-!! Og menn som på død og liv skal tilfredstille meg i det uendelige uten at jeg får slippe til! Lenke til kommentar
warneck Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Samtidig kan det også gutten sin feil som ikke sier ifra hva og hvordan hun skal gjøre det. Kommunikasjon må være stikkordet her. 9576575[/snapback] Det vanligste problemet er vel omvendt av hva du forklarer. At jenten ikke kommuniserer godt nok, fordi hun er redd/nervøs. Jeg forstår ikke helt hvorfor gutter akkurat må ta ansvar under førstegangssex. Personlig er det ikke noe problem, men prinsippmessig blir det noe annet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg