Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva definerer du som dårlig sex?


Sessan

Anbefalte innlegg

Dårlig sex er når jenta ikke utrykker seg whatsoever. Dårlig sex er når hun bare ligger der. Det er også ganske kjedelig hvis hun ikke kommer.

9044182[/snapback]

 

Mange jenter som ikke kommer under sex da. Kjæresten min gjorde ikke det. Før hun traff meg  :ph34r:

9046098[/snapback]

 

Stemmer. Er ikke så mange som kommer ved ren vaginal stimulering. (G-punkt f.eks.) Er samtidig jentas ansvar for å komme, ikke guttens. Dette er veldig misforstått av gutter.

 

Det er meningen at begge skal ha ansvar for sin egen orgasme, mens partneren er der til HJELP :)

 

Forstår heller ikke hvordan du kan si at sex er kjedelig om hun ikke kommer. Selv som gutt, er ikke orgasme målet ved sex, for meg. :)

 

Er ikke akkurat slik at når jeg opplever en ny sexpartner så mener jeg sexen var kjedelig fordi jeg ikke fikk noen (god) orgasme. Den vil selvfølgelig bli langt bedre om man kjenner hverandre veldig godt, men det er fortsatt mitt ansvar :O)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mange jenter som ikke kommer under sex da. Kjæresten min gjorde ikke det. Før hun traff meg  :ph34r:

9046098[/snapback]

Nå kommer hun ikke alene heller. BADUM-PSJ.

--

Jeg har etterhvert oppdaget at jo mindre erfaren jenten er, jo dårligere (dog enda langt ifra dårlig) det er. Erfarne jenter med god lyst og erfaring nok til å kunne forlange det ene og det andre og vite at det funker er moro. Skal jeg først ha fast kjæreste kan vi heller ha oppdagelsesleken hvor vi finner ut hva vi liker, men som med tennis er det bedre med en som har spilt like lenge som man selv har.

Lenke til kommentar
Bortsett fra de helt åpenlyse tingene som har blitt nevnt antar jeg at dårlig sex er vist du ender i sengs med noen som bare ligger der og forventer det er du som skal gi og han som skal ta i mot. Det tror jeg hadde vært grulig kjedelig  ;)

9069934[/snapback]

 

Det er uendlig kjedelig med jenter som bare ligger på ryggen og ikke engang gidder å klå litt og.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Dårlig sex i mine øyne er sex uten følelser..  :thumbdown:

9435613[/snapback]

Uten følelser? bare for og gjøre det eller?

 

 

Jeg skjønte ikke den helt :hmm:

9435825[/snapback]

 

Ja, endel som bare gjør det for og gjøre det. Det faller ikke i smak hos meg iallefall.. Ingenting slår det å ha sex med en man er skikkelig glad i :):love:

Endret av Girlygirl
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
definisjon av dårlig sex er vel å ikke komme ?

9439998[/snapback]

 

Så med andre ord så burde det bety at jeg har dårlig sex omtrent hver gang jeg har sex, siden jeg nesten aldri kommer?

For noen er det vanskeligere å komme enn for andre, men jeg har likevel et DAMN bra sexliv.

 

Jeg vil heller snu det hele rundt jeg, og si følgende: hvis orgasme var eneste målet til han jeg skulle ha sex med...ja da tror jeg faktisk sexen ville blitt dårlig, ihvertfall fra mitt synspunkt.

Ja, orgasme er digg, men jeg regner det ikke som dårlig sex hvis jeg eller han ikke kommer...hallo, det må jo bety at man har verdens kjedeligste sexliv. Veien er målet, mener jeg da. ;)

Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Marita_*

Ok, legger merke til at sykt mange gutter sier at når jenta er passiv og bare ligger der, er hun dårlig i senga. Hva med oss som er nybegynnere da og ikke kan helt greia. Er jo ikke så lett da. Ridestillingen f.eks...kjempe vanskelig!

Lenke til kommentar
Ok, legger merke til at sykt mange gutter sier at når jenta er passiv og bare ligger der, er hun dårlig i senga. Hva med oss som er nybegynnere da og ikke kan helt greia. Er jo ikke så lett da. Ridestillingen f.eks...kjempe vanskelig!

9572498[/snapback]

Du sier noe der, kanskje derfor jeg foretrekker damer med litt erfaring.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...