Gå til innhold

CPU vifte går bananas

hobol

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har i dag kjøpt en ny pc til min far, en esystems 204 til hele 2995 spenn. Link til maskinen er HER.

Skrudde den på, og vifta bråkte noe innerst inne i "%#¤¤¤!! Greit nok, vant med at den gjør den oppstart samt installering på min egen maskin, og regnet med at den ville roe seg ned når den er idle, men det skjedde ikke, så jeg fikk tak i ett måleinstrument for db, og den ligger konstant på 64 db. Viften på cpukjøler er forøvrig en FOXCONN, som også hovedkort og psu er.

Så spør jeg, ettersom de på elkjøpt mener at varen ikke er komplett lenger siden jeg åpnet opp kabinettet for å forsøke å se om det var noen defekt viftestyring, hvor jeg ikke finner noen viftestyring i det hele tatt. Og siden varen ikke er komplett, ingen mulighet for reklamasjon eller pengene tilbake..

Hva skal jeg gjøre? Noen som har en god ide på cpukjøler til Celeron D356 om jeg ikke får noe i gang hos Elkøp? (Siden min far er selvstendig næringsdrivende, og SKULLE ha maskinen fakturert i år, så er dette ett STORT problem)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...