chil Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 (endret) Hvordan skal jeg få ut den gamle foringa? noen som vet? er en bmw e28 Edit: bildet er ikke av min bil, min sitter montert på bilen... Denne bakstillinga er jo bærre lekker Endret 29. desember 2006 av chil Lenke til kommentar
Peter_B Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Den er veldig enkel å bytte både på og avmontert bakstilling.Bare hør med verkstedet du bruker om de har verktøyet til det.De fleste har det.Det er en vanlig fotpresse med en sylinder og skåler.Har gjort det mange ganger.De tar ikke mye for det.Vil du gjøre det selv og ikke har presse eller girkassejekk hadde jeg latt det være. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Var en på bilforumet som brant den ut Brukte blåselampe. Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 kan være det går å bruke meisel å slå inn kantane på foringa, var ein som sa det til meg men har ikkje testa det. Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Går faktisk ann å bruke en avtrekker, sett ett en passelig stor kopp på spissen og skru den ut, for å gjøre det lettere så bør du bruke et flatskrujer lure litt zalo rundt foringa før du starter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå