Alf91 Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Jeg spiller World of Warcraft og tenkte på å lage en film om det... Så jeg lastet ned Fraps og begynte, men alt kom til at det hakket =/ kunne jo ikke gjøre noe imens jeg recorda =/ Så vet noen om et bra program til å recorde spill med? et program som får fine klare bilder, men som likevel ikke tar for mye av din cpu? hadde vært fint Lenke til kommentar
Looke Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 ZD.Soft.Game.Recorder har du prøvd d? nesten akkurat d samme som fraps. Lenke til kommentar
Alf91 Skrevet 29. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2006 Ja, prøvde det nå nettopp, men likte det ikke =/ synes bildene ble dårlige ^^ Noen andre forslag? Lenke til kommentar
Fessdalen Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 jeg har prøvd Fraps og digger det, men har et annet problem. dere vet de tallene du ser når du tar opp, vel de skifter farger etter en stund (fra rød til gul) som jeg antar betyr at det ikke tar opp lengre, så jeg trenger noe annet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå