Winydancer Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Heisann. Vet ikke om dette er feilpostet, men uansett. Jeg har dette skjermkortet: XFX GeForce 7900 GT 256 MB Problemet er at jeg ikke har noe bra dataskjerm, og filmer osv er ubehagelig og se på. Jeg vil koble datan til TVen min, men jeg har ikke VIVO eller kabler. HVA trenger jeg for å se det slik? TAkker for hjelp! :] Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Fikk du ikke med noen tv-out kabler overhode? Pleier å følge med i pakka. Isåfall så blir det enten s-video til tv, eller s-video til composite overgang, og så composite til tv. Spørs hvordan tv du har da. Vær klar over at tv-out blir alltid dårlig. Spørs seffølgelig hvordan tv du har. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 31. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2006 Fikk du ikke med noen tv-out kabler overhode? Pleier å følge med i pakka. Isåfall så blir det enten s-video til tv, eller s-video til composite overgang, og så composite til tv. Spørs hvordan tv du har da. Vær klar over at tv-out blir alltid dårlig. Spørs seffølgelig hvordan tv du har. 7604924[/snapback] Ehm. Fikk med en slik kabel: SLIK Trenger en overgang til Scart antar jeg, siden det er det jeg har på TVen min. Vet du hvilken? Du sier det blir dårlig. Bør jeg kjøpe et TV kort elns da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå