GoUrmet Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Hvordan vet jeg at et hovedkort er bra eller dårlig? Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Har du problemer med ett eller tenker du på og kjøpe ett nytt? Lenke til kommentar
GoUrmet Skrevet 29. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2006 (endret) Jeg tenker og kjøpe et nytt ett. Jeg bygger meg ny pc så jeg prøver og lære meg litt nye ting i samme sleng:P Endret 29. desember 2006 av GoUrmet Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 AMD eller Intel maskin, eventuelt hvor mye er det du skal bruke på ett nytt kort. Lenke til kommentar
GoUrmet Skrevet 29. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2006 (endret) Intell socket 775, Frie tøyler i forhold til pris egentlig Endret 29. desember 2006 av GoUrmet Lenke til kommentar
tobbesen Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 hovedsakelig må du se på sokkel og brikkesett! Men i dataverdenen får man bedre ting jo høyere du går i pris... du kan jo også lese noen tester? anbefaler hardware.no sine tester, hvor du ser litt på hvordan kortene klokker, bios og tilkoblingsmuligheter Lenke til kommentar
TordO Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 www.xtremesystems.com og www.tomshardware.com disse sidene har også mange nyttige tester, og guider som du lærer utrolig mye av for tiden er Intels Core 2 Duo testet til den beste prosessortypen.. og E6600 er den beste i forhold til pris/ytelse.. den koster ca 2500 kr og gruser AMD's toppmodell til mangfoldige tusen kroner... På hovedkortsiden har tomshardware testet brikkesett... http://www.tomshardware.com/2006/12/19/intel_or_nvidia/ der er testen.. 680i vs intels brikkesett.. der de fant ut at 680i er det beste brikkesettet til klokking, mens p965 er det best i forhold til pris/ytelse.. Den forsellen mellom 680i og p965 merkes ikke før man begynner å overklokke. Men da merkes det kraftig... Tord Lenke til kommentar
GoUrmet Skrevet 30. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2006 Tusen takk for alle svar:) Jeg har ikke bestemt meg for hva jeg skal velge enda. Men det haster ikke heller, jeg kjøper ikke ny pc før februar. Men jeg har lyst til og lære litt Lenke til kommentar
TordO Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Hvis du vil lære så bare besøk de sidene som jeg linket til i min forrige post... er det noe du lurer på så er det heller ingen skam å spørre her på forumet.. man lærer også veldig mye av å lese rundt på forumet om folks erfaringer og spørsmål.. Tord Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå