ssswopp Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 (endret) Monterte ett par neonlys i pcen istad.. Og når jeg slo på pcen lyste det helt fint. Jeg flytta litt på pcen, så plutselig blinka det og pcen slo seg av Og nå nekter den og starte (aka null reaksjon når jeg skal starte den) Jeg vet ikke hva det kan være, men pappa tenkte at en sikring kanskje kunne tatt kvelden.. Noen som vet? og gidder å hjelpe en stakkars gutt i nød? Endret 30. desember 2006 av ssswopp Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 kan være mye som har tatt kvelden nå. derfor man aldri skal flytte på den når den står på. En liten sjekkliste: 1. Står alle kabler i? 2. Skjer det noe i det hele tatt når du skrur den på? 3. i det hele tatt no lyd? Lenke til kommentar
ssswopp Skrevet 29. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2006 kan være mye som har tatt kvelden nå. derfor man aldri skal flytte på den når den står på. En liten sjekkliste: 1. Står alle kabler i? 2. Skjer det noe i det hele tatt når du skrur den på? 3. i det hele tatt no lyd? 7601579[/snapback] 1. Ja 2. Nope 3. Nope Jeg skøyv den 5 cm langs gulvet så tviler på at det var det som gjorde det.. Men kan det ha vært en sikring da? Ved inngangen til strømforsyninga eller no? Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 kan være strømforsyninga som er gåen. test en annen en. er sikring inne i den hvis jeg ikke husker helt feil. Det du kan teste er å ta ut kontakta på psu. og sette den inn igjen etter noen minutter. kanskje det hjelper, kanskje ikke. Lenke til kommentar
ssswopp Skrevet 29. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2006 (endret) Kan jeg bruke strømforsyninga fra en random annen pc? Tror kanskje vi har en gammel pc her som vi ikke bruker.. Psu = strømforsyning? EDIT: Nei, tror nok den blir for liten.. Men kan dette gå på garantien? Eller tror dere jeg kan levere inn pcen hos El-kjøp/Lefdal uten og betale over 20k? Endret 29. desember 2006 av ssswopp Lenke til kommentar
Silv3r32 Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 vet ikke med lefdal, har ikke butikken i nærheten. Men hvis jeg ikke husker har elkjøp forseilings garanti, altså om du åpner maskina selv, så har du ansvaret. Lenke til kommentar
ssswopp Skrevet 29. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2006 vet ikke med lefdal, har ikke butikken i nærheten. Men hvis jeg ikke husker har elkjøp forseilings garanti, altså om du åpner maskina selv, så har du ansvaret. 7601741[/snapback] Ja, tror lefdal har sånn også :/ Husker jeg ble fortalt det når jeg kjøpte pcen :/ Lenke til kommentar
ssswopp Skrevet 29. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2006 Jaja, da var det fiksa Tok bare ut alle ledningene til strømforsyninga, så venta jeg litt før jeg tok de i igjen Tusen takk for hjelpa! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå