Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

[LØST] Kan bare slettes :)

Anbefalte innlegg

Monterte ett par neonlys i pcen istad.. Og når jeg slo på pcen lyste det helt fint. Jeg flytta litt på pcen, så plutselig blinka det og pcen slo seg av :( Og nå nekter den og starte (aka null reaksjon når jeg skal starte den)

Jeg vet ikke hva det kan være, men pappa tenkte at en sikring kanskje kunne tatt kvelden..

Noen som vet? og gidder å hjelpe en stakkars gutt i nød?

Endret av ssswopp
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
kan være mye som har tatt kvelden nå. derfor man aldri skal flytte på den når den står på.

En liten sjekkliste:

1. Står alle kabler i?

2. Skjer det noe i det hele tatt når du skrur den på?

3. i det hele tatt no lyd?

7601579[/snapback]

1. Ja

2. Nope

3. Nope

Jeg skøyv den 5 cm langs gulvet så tviler på at det var det som gjorde det.. Men kan det ha vært en sikring da? Ved inngangen til strømforsyninga eller no?

Lenke til kommentar

Kan jeg bruke strømforsyninga fra en random annen pc? Tror kanskje vi har en gammel pc her som vi ikke bruker.. Psu = strømforsyning?

EDIT: Nei, tror nok den blir for liten..

Men kan dette gå på garantien?

Eller tror dere jeg kan levere inn pcen hos El-kjøp/Lefdal uten og betale over 20k?

Endret av ssswopp
Lenke til kommentar
vet ikke med lefdal, har ikke butikken i nærheten. Men hvis jeg ikke husker har elkjøp forseilings garanti, altså om du åpner maskina selv, så har du ansvaret.

7601741[/snapback]

Ja, tror lefdal har sånn også :/ Husker jeg ble fortalt det når jeg kjøpte pcen :/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...