Gå til innhold

Forumtreff i Bergen: Tilbakemelding og erfaringer

Snorre

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234daf
Hvis jeg kan overnatte hos en av dere kara i Bergen, blir jeg også med. Føler nesten at jeg må se SteffyPants in action før jeg kan påstå å ha levd et fullverdig liv.

7629627[/snapback]

*winkwink*

Uansett, jeg stemmer for et nytt treff når folk er klare igjen. Gjerne før våren. En helg for eksempel.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
*winkwink*

Uansett, jeg stemmer for et nytt treff når folk er klare igjen. Gjerne før våren. En helg for eksempel.

7634556[/snapback]

Vær forsiktig, kan være jeg tar deg på ordet/vinket.

Gjør ikke meg noe å dra til Bergen på et treff så lenge jeg kan overnatte gratis. :p

Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217
Gjør ikke meg noe å dra til Bergen på et treff så lenge jeg kan overnatte gratis.  :p

7634864[/snapback]

Må ærlig talt si at jeg tror ikke det er så mange som har noe imot å ha deg ligende på rommet ved siden av seg. :!:

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Jeg vil være med! Men er bare 16  :cry:

8148235[/snapback]

Vel, gjør det noe da? Du kan jo være med på første del av treffet. Er jo ikke sikkert at det blir på byen en gang. Man få sjå.

8148272[/snapback]

Og småbarn må da få sjenkes litt de også, synes du ikke? Om ikke annet, kan man ha det moro uten alkohol :wee:

Lenke til kommentar
Jeg vil være med og jeg vil bli sjenket jippiiii!

har dere noen "aldersgrense" 91kullet her:)

8157141[/snapback]

Påmedling foregår av praktiske grunner i den nye "Forumtreff i Bergen"-tråden. Dette er en tråd for tilbakemeldinger rundt det første treffet vi hadde.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...