Gå til innhold

Forumtreff i Bergen: Tilbakemelding og erfaringer

Snorre

Anbefalte innlegg

Ja, da var jo forum-treffet i Bergen vel overstått for to dager siden, og jeg vil påstå at det var et vellykket treff. Foruten at jeg drakk en anelse for mye. Det skal vi dog ikke snakke om nå. Jeg er interessert i å høre hvordan dere andre som var på treffet hadde det, hva vi gjorde bra, hva som kunne vært gjort bedre osv.

Jeg vil høre deres erfaringer, ha tilbakemeldinger og vite litt mer om hva som fungerte ikke fungerte. Jeg håper inderlig det er stemning for å ha et til, da gjerne til vårparten en gang. Men man kan for all del gjenta dette når som helst. Så hva synes dere, var treffet noe særlig?

For min del var treffet artig, T-Solberg aka Trond var hyggelig, i liket het med DrThomas og de mange andre. De færreste var slik jeg hadde forestilt meg, i positiv retning. Folk var hyggelige, enn litt sjenerte noen av oss. Så var gøy dette her. Hadde selv håpet at Preben aka The Strategy-player kunne komme, men desverre gikk ikke det.

Rent personlig blir neste møte for meg begrenset til en halvliter øl, hverken mer eller mindre. ;)

Snorre :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg fikk en god fylla ut av ølene som ble stående igjen, så jeg må bare takke alle som kom og lot stå igjen. :)

7626122[/snapback]

Hehe, alltid like greit når folk lar øl ligge igjen ja. Det var nå koselig treff da. Riktig nok gjorde man jo ikke mye annet enn å prate og spise. Kanskje finne på noe artig neste gang. Jeg vet ikke riktig hva man kan finne på, men noe må det jo være.

Lenke til kommentar
Jeg fikk en god fylla ut av ølene som ble stående igjen, så jeg må bare takke alle som kom og lot stå igjen. :)

7626122[/snapback]

Fått brukt noen av apotekvarene enda? :p

Treffet var hyggelig, det. Jeg vet ikke hva dere drev med etter at vi dro, men vi glemte jo helt de aktivitetene vi hadde snakket om på forhånd. Kanskje noe å tenke på neste gang, så slipper Stefan å sitte der og prate helt alene for å drepe stillheten :p (right.. som om han hadde holdt kjeft uansett :D)

Lenke til kommentar

Treffet var veldig hyggelig. Det var artig å se ansiktene bak forumnavnene.

Orresnei ligna noe helt sinnsykt på lillebroren til en av mine barndomsvenner, og jeg lurte faktisk et øyeblikk om det var han som sto der da vi møttes første gang.

Steffypants var jo en pratmaker uten like sammen med smårips. Noe som kun var positivt selvfølgelig, da de fleste var ganske stille til tider.

Rasch var en helt topp fyr, og praten gikk lett mellom oss.

Dette må vi gjøre igjen! Men da håper jeg det blir på sommeren en gang, for da kan vi nyte pilsen ute.

Lenke til kommentar
Hvis jeg kan overnatte hos en av dere kara i Bergen, blir jeg også med. Føler nesten at jeg må se SteffyPants in action før jeg kan påstå å ha levd et fullverdig liv.

7629627[/snapback]

I action?

Jeez. Da kan du jo bare laste ned BergenBitches 3. Der er han ganske rå.

On-topic. Skulle gjerne vært der. Får ta et landstreff en gang. ;---D

Lenke til kommentar
Hvis jeg kan overnatte hos en av dere kara i Bergen, blir jeg også med. Føler nesten at jeg må se SteffyPants in action før jeg kan påstå å ha levd et fullverdig liv.

7629627[/snapback]

Du er vel nødt til det, du er omtrent den eneste registrerte brukeren jeg ikke har møtt.

7631379[/snapback]

Hva med meg?

Lenke til kommentar

Vi har tenkt å ta det en gang til våren. Når på våren får vi diskutere og ta når man føler det er på tide med et nytt treff. Selv synes jeg mai/juni er to fine måneder man kan ha slikt. Da er folk som regel hjemme da skole og studier står til for fullt, dessuten er det relativt varmt ute.

Man kan jo kanskje vurdere å spise et sted denne gangen og ikke nødvendigvis være hjemme hos noen. I mai er det også tivoli i byen, men det er kanskje ikke helt det store når man er såpass mange sammen. Men det er mange muligheter.

Lenke til kommentar
Vi har tenkt å ta det en gang til våren. Når på våren får vi diskutere og ta når man føler det er på tide med et nytt treff. Selv synes jeg mai/juni er to fine måneder man kan ha slikt. Da er folk som regel hjemme da skole og studier står til for fullt, dessuten er det relativt varmt ute.

Man kan jo kanskje vurdere å spise et sted denne gangen og ikke nødvendigvis være hjemme hos noen. I mai er det også tivoli i byen, men det er kanskje ikke helt det store når man er såpass mange sammen. Men det er mange muligheter.

7633428[/snapback]

Jeg kommer iallefall. Det sverger jeg på. :)

Lenke til kommentar

7633428[/snapback]

Det er jo få ting som slår en skikkelig grillfest :D

Lenke til kommentar

En grillfest hadde vært artig ja. Med mye forskjellig godt kjøtt. Selv er jeg kjempe glad i saftige store burgere i godt hamburgerbrød med smeltet ost oppå burgeren og salat samt dressing under burgeren. *Yum*. Men koteletter og annet fungerer selvfølgelig også meget godt. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...