hautainn Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Har akkurat kjøpt meg ny ruter, Linksys Wrt300N. Prøver febrilsk å få ruterens programmvare oppdatert. Jeg laster ned den såkalte firmwaren. Den ser slikt ut: WRT300N - Wireless-N Broadband Router Firmware Date: 9/26/2006 Firmware Release Version: 0.93.9 Firmware File Size: 2.97 M Filen jeg mottar, er en såkalt .Bin fil. Men hva gjør jeg nå? Lenke til kommentar
lazt Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 (endret) Har akkurat kjøpt meg ny ruter, Linksys Wrt300N. Prøver febrilsk å få ruterens programmvare oppdatert. Jeg laster ned den såkalte firmwaren. Den ser slikt ut: WRT300N - Wireless-N Broadband Router Firmware Date: 9/26/2006 Firmware Release Version: 0.93.9 Firmware File Size: 2.97 M Filen jeg mottar, er en såkalt .Bin fil. Men hva gjør jeg nå? 7601316[/snapback] Du logger deg inn på routeren. I en av menyene står det upgrade firmware. Deretter blar du deg fram til .bin filen på pc`en og trykker upgrade! Enkelt som bare det Blir deilig når tredjeparts firmware kommer til WRT-300n Endret 29. desember 2006 av loozet Lenke til kommentar
hautainn Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2007 Har akkurat kjøpt meg ny ruter, Linksys Wrt300N. Prøver febrilsk å få ruterens programmvare oppdatert. Jeg laster ned den såkalte firmwaren. Den ser slikt ut: WRT300N - Wireless-N Broadband Router Firmware Date: 9/26/2006 Firmware Release Version: 0.93.9 Firmware File Size: 2.97 M Filen jeg mottar, er en såkalt .Bin fil. Men hva gjør jeg nå? 7601316[/snapback] Du logger deg inn på routeren. I en av menyene står det upgrade firmware. Deretter blar du deg fram til .bin filen på pc`en og trykker upgrade! Enkelt som bare det Blir deilig når tredjeparts firmware kommer til WRT-300n 7601378[/snapback] Takk for svar! Beklager at jeg ikke har svart tidligere. Men det som er da, gjør akkurat det du sier. Det starter, men så blir hele greie avbrutt. Det kommer en melding om at: Upgrade failed, its not the correct type or version for this device.. Jeg har jo WRT300N! Firmwaren lastet jeg ned fra linksys egne hjemmesider hvor jeg har registrert produktet mitt.. Noen som har løsning/forslag? Lenke til kommentar
lazt Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Har akkurat kjøpt meg ny ruter, Linksys Wrt300N. Prøver febrilsk å få ruterens programmvare oppdatert. Jeg laster ned den såkalte firmwaren. Den ser slikt ut: WRT300N - Wireless-N Broadband Router Firmware Date: 9/26/2006 Firmware Release Version: 0.93.9 Firmware File Size: 2.97 M Filen jeg mottar, er en såkalt .Bin fil. Men hva gjør jeg nå? 7601316[/snapback] Du logger deg inn på routeren. I en av menyene står det upgrade firmware. Deretter blar du deg fram til .bin filen på pc`en og trykker upgrade! Enkelt som bare det Blir deilig når tredjeparts firmware kommer til WRT-300n 7601378[/snapback] Takk for svar! Beklager at jeg ikke har svart tidligere. Men det som er da, gjør akkurat det du sier. Det starter, men så blir hele greie avbrutt. Det kommer en melding om at: Upgrade failed, its not the correct type or version for this device.. Jeg har jo WRT300N! Firmwaren lastet jeg ned fra linksys egne hjemmesider hvor jeg har registrert produktet mitt.. Noen som har løsning/forslag? 7662048[/snapback] Skal funke det hvis du har lastet ned riktig firmware som skal være en .bin fil. Har du WRT300N v1 eller v2? Lenke til kommentar
Ebola2782 Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Har akkurat kjøpt meg samme router selv. Oppgraderte selv til siste firmware som er 2.00.17 Det som er viktig, er at man velger riktig land øverst til venstre på linksys sine hjemmesider. Eller man kan gå inn på vedlagte link: http://www-no.linksys.com Lenke til kommentar
hautainn Skrevet 13. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2007 Har akkurat kjøpt meg samme router selv. Oppgraderte selv til siste firmware som er 2.00.17 Det som er viktig, er at man velger riktig land øverst til venstre på linksys sine hjemmesider. Eller man kan gå inn på vedlagte link: http://www-no.linksys.com 7677182[/snapback] Funker, takker (= Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå