Gå til innhold

Zalman reonator 2 går ikke på 8800 kort?

Anbefalte innlegg

Satt å leste en liten sak om zalman resonator 2 som jeg vurderte å kjøpe, fordi det virker enekelt å greit å montere, da jeg kom til et sted hvor jeg leste:

"It's good to know that the VGA Water Block (ZM-GWB3) will fit on all modern graphics cards. I had a peek and this thing will not fit onto a GeForce 8800. Another exception, If you own a 7950 GX2 you are pretty much screwed"

http://www.guru3d.com/article/cooling/393/3/ var siden, og det jeg da lurte på var om dette var sant eller om man evt. kan skaffe en anne blokk til gpu'n slik at dette settet faktisk passer?

Edit: Ser nå at dette stemmer.

Men, ville det vært mulig og satt sammen et bra vannkjøingssett med delene de har på netshop, ønsker ikke å sette det sammen selv å tenkte derfor at å få netshop til å sette det sammen for meg var en fin løsning. Hvis det ikke går får jeg satse på luftkjøling for nå.

På forhånd takk for alle svar, mvh. Martin.

Endret av speed91
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Satt å leste en liten sak om zalman resonator 2 som jeg vurderte å kjøpe, fordi det virker enekelt å greit å montere, da jeg kom til et sted hvor jeg leste:

"It's good to know that the VGA Water Block (ZM-GWB3) will fit on all modern graphics cards. I had a peek and this thing will not fit onto a GeForce 8800. Another exception, If you own a 7950 GX2 you are pretty much screwed"

http://www.guru3d.com/article/cooling/393/3/ var siden, og det jeg da lurte på var om dette var sant eller om man evt. kan skaffe en anne blokk til gpu'n slik at dette settet faktisk passer?

Edit: Ser nå at dette stemmer.

Men, ville det vært mulig og satt sammen et bra vannkjøingssett med delene de har på netshop, ønsker ikke å sette det sammen selv å tenkte derfor at å få netshop til å sette det sammen for meg var en fin løsning. Hvis det ikke går får jeg satse på luftkjøling for nå.

På forhånd takk for alle svar, mvh. Martin.

7601309[/snapback]

Vet du om det er nødvendig å kjøle noe annet en GPU'en på kortet? Har en blokk som jeg tror vil passe (håper). Men siden den bare dekker GPU vil jeg vite om dette er nok, eller om andre komponentet på kortet trenger kjøling...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...