Medrakil Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Noen som vet hva dette[vedlegg] kan komme av? Den spretter opp med jevne mellomrom på laptopen min... Alt fungerer egentlig som normalt, men jeg får nå meldingen om at noe er galt... Lenke til kommentar
Nightwish Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 (endret) wuauclt.exe is a process managing automatic updates for Microsoft Windows. This process continuously checks for the latest updates and uses the Internet to do so. This program is important for the stable and secure running of your computer and should not be terminated. Den filen har altså noe med automatiske oppdateringer for Windows og gjøre. Vet ikke hvordan det fikses, søk på google, kanskje du finner noe der. Her kan du forøvrig ta en gratis skan for å prøve og fikse det. Endret 29. desember 2006 av Nightwish Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 31. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2006 Er den scannesaken legit? Noen som vet? Lenke til kommentar
Nightwish Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 The wuauclt.exe file is located in the folder C:\Windows\System32. In other cases, wuauclt.exe is a virus, spyware, trojan or worm! Check this with Security Task Manager. Søkte på google og fant dette. Hvis den ligger i C:\Windows\System32 er den legit, hvis den ligger et annet sted det virus. Søk etter filen på datamaskinen og se om du eventuelt har flere av samma filen. Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 31. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2006 Jeg mente den scannesaken du linka til, ikke selve winupdate-klienten eller hva det er... http://www.liutilities.com/products/wintas...ibrary/wuauclt/ <-- denne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå