Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 jeez de hadde lagertelling. jeg jobber også på lager. vi betjener da ikke kunder når vi har lagertelling. og du oppførte deg som en innpåsliten fjortizz Lenke til kommentar
nomore Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 JEG SYNES dette er grunnlag for kritikk.. hva dere mener vet jeg ikke!! Men jeg lar ikke microplex gjøre som dem vil med kunder!! jeg fikk en følese at jeg ble behandla som en drit 7601260[/snapback] Fordi at du måtte jobbe litt for å bytte et skadet kabinett selv om butikken hadde stengt? Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 29. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2006 skjønner ikke hvorfor folk gidder å skrive og kritisere det jeg sier. jeg sa jeg bare vil be folk tenke seg om før dem handlere der. og fortalte om min opplevelse.. Og se selv hva KRAFortune skriver, som sier han jobber der, se hva dem skriver om kundene sine.. IKKE PRØV Å FORSVAR DEG!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 se på bostedsadressen min i profilen. tror du jeg jobber der?..... Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 skjønner ikke hvorfor folk gidder å skrive og kritisere det jeg sier. jeg sa jeg bare vil be folk tenke seg om før dem handlere der. og fortalte om min opplevelse..Stenger denne like godt, er ikke mer å diskutere. Diskusjon om sak er en ting, diskusjon om person er noe annet. - Du har fått frem budskapet ditt. - Du har fått løst problemet ditt, på en dag Microplex hadde stengt. - Denne kategorien er ikke kategorien for webshop-erfaringer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg