lasse_hansen87 Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Hei sann!! Vil bare dele en ting med dere, jeg er stort sett fornøyd med bestillinger fra microplex, og i og med at jeg ikke bor så langt unna pleier jeg å dra ned dit å handle.. Alt pleier å gå bra å sånn, med handling og alt der.. HELT til man kommer til retur, og bytting.. Kjøpte et kabinett der nede Onsdag 27Des, kom hjem, så at kabinettet var rett og slett bøyd, det var helt trykka opp i bunnen.. Jeg tok da med meg kabinettet ned på microplex 28Des, dagen etter jeg hadde kjøpt det.. Kom ned å dem hadde vareopptelling, altså stengt.. Jeg gikk da inn å ringt på, jeg skulle jo bare bytte det. Fikk beskjed at dette ikke gikk ann, pga det var jo vareopptelling, og kunne derfor ikke bytte ut noe som dem hadde skadet.. Spurte da mannen som åpnet om å snakke med sjefen der, altså en knut.. han sa han skulle ringe til han pga han holdt på bak med vareopptelling, etter ca 2min kom han ut å sa at knut hadde sagt jeg måtte komme tilbake til tirsdag.. Jeg er kjent i bygged der microplex holder til pga jeg kontoret til jobben jeg jobber i holder til der.. så derfor kjørte jeg bak der jeg vet microplex har inngang til lageret, der jeg vet det er en dør rett inn til der dem hadde varetelling.. dunket på, fyren som åpnet var knut, han hadde verken fått telefon fra han jeg hadde snakket med eller hørt noe.. Fikk etter mye kjefting og bråk pengene igjen.. Derfor råder jeg folk til å tenke seg om før dem kjøper noe der... er ikke første gang jeg kjøper noe, og skal bytte det, og støtter på problemer! Lenke til kommentar
imfrommanndame Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Merkelig opppførsel av dem, da. Var det de som kjefta på deg? PS. Del det du har skrevet opp i avsnitt for å gjøre det lettere å lese Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 29. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2006 oki, sorry.. hehe, litt forbanna og ivrig se.. dem ble sure ja, fordi jeg måtte jo vite det var stengt og at dem ikke kunne gjøre sånt pga dem hadde vareopptelling.. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Eg forstår de veldig godt faktisk. Vareopptelling er noe de er pålagt til å gjøre av revisor, og det finnes mange regler rundt dette, samt at en enkel endring i lageret kan lage mye rot. Og eg tviler på at noen av dem faktisk har lyst på mer vareopptelling en hva som er absolutt minimum. Og de hadde som sagt stengt. Og stengt i forbindelse med vareopptelling i romjula er så og si standard for alle butikker. At du ikke fikk med deg det er jo ikke dems feil. Og si regelrett at de lyver om "knut" blir litt å spekulere. Hva om det var flere som het Knut der? Hva om det faktisk var Knut og ikke han første du pratet med som løy om det? Uansett. Hva om du hadde kommet i dag i stede og byttet det uten problemer? Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 hvor gammel er du? Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 29. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2006 den åpnet ikke før 2jaunar. derfor skulle jeg bare bytte det den dagen.. og jeg vet at det var han knut han sa han skulle ringe til.. jeg peket tilog med på døren og sa jeg skulle snakke med han knut som hadde kontor der. altså salgs sjefen... da jeg fikk kommet med inn omsider på lageret der var det helt greit å få bytta det lissom.. var bare han dusten av en idiot som satt på kontoret og "trudde" han var sjefen.. jeg hadde kort til bygningen der, så kom meg inn på lageret dem uten prob... derfor traff jeg rett på knut, og da var det greit.. men han kontor fyren i "resepsjonen" der nekta meg å snakke med knut, han sa han ringte og at knut sa det, men det var IKKE sant!! idioter er noen av dem der nede, unnskyld uttrykket... tenk dere om før dere bestiller eller handler der!! Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 29. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2006 jeg er 19år, hvordan det? Lenke til kommentar
imfrommanndame Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Værsåsnill ogdeloppia vsnittnård uskriverså mye! Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 29. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2006 (endret) ja sorry meg da.. stått opp på feil ben? la være å les da vel, hvis det er så vanskelig for deg Har nok noen problemer med å lese du trur jeg.. Skal jeg stave det mer?? Endret 29. desember 2006 av lasse958 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 ærlig talt. dette blir for dumt... lageret var stengt! vær glad du fikk bytta... Lenke til kommentar
nomore Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 da jeg fikk kommet med inn omsider på lageret der var det helt greit å få bytta det lissom.. var bare han dusten av en idiot som satt på kontoret og "trudde" han var sjefen.. jeg hadde kort til bygningen der, så kom meg inn på lageret dem uten prob... derfor traff jeg rett på knut, og da var det greit.. 7601183[/snapback] Nå sier du to forskjellige ting, både at du måtte krangle deg til å få byttet, og at når du først var kommet inn på lageret gikk alt greit. Hva er tilfellet? Er det Microplex sitt lager du har tilgang til, eller er det flere som deler akkurat det lokalet/lageret? Og i hvilken forbindelse har du adgangskort til lokalet egentlig? Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 29. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2006 men dem juger, skulle snakke med knut jeg, det nekta dem meg.. og fant på at han hadde sagt det at lageret og alt var stengt.. og når jeg traff han hadde han ikke hørt noe om dette.. Hvis noen har noe dritt å skrive så la heller være å lese og sånn, gå heller å legg dere... Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 29. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2006 microplex ligger i et fabrikk bygg, samme bygg som der jeg jobber, altså da har jeg fått kort til bygningen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 du høres ikke så veldig troverdig ut. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Synd at du måtte krangle så mye, men jeg har også full forståelse for at folk som er opptatt med helt andre ting i en stengt butikk ikke har lyst til å bruke tid på kunder. Du hadde helt sikkert fått byttet det uten problemer hadde det vært åpent. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 jeg er 19år, hvordan det? 7601186[/snapback] Jeg bare lurte, kanskje de har dårlige erfaring med 14'iser som kommer å klager. Men da kan det utelukkes. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 microplex ligger i et fabrikk bygg, samme bygg som der jeg jobber, altså da har jeg fått kort til bygningen 7601225[/snapback] Men det betyr jo ikke at du kan ta deg frem til andre bedrifters lokaler uten videre. Missbruk av kortet ville eg kallt det, siden du faktisk ikke har lov til å ta deg inn på dems lokale. Og hvorfor de løy... nja, sikker mange tusen forskjellige mulige årsaker, men det blir bare spekkulasjoner. Men du fikk byttet, og bør være lykkelig glad for det, og ikke spre dårlig kritikk uten særlig grunnlag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 (endret) så derfor kjørte jeg bak der jeg vet microplex har inngang til lageret, der jeg vet det er en dør rett inn til der dem hadde varetelling.. dunket på, fyren som åpnet var knut, han hadde verken fått telefon fra han jeg hadde snakket med eller hørt noe.. Fikk etter mye kjefting og bråk pengene igjen.. Derfor råder jeg folk til å tenke seg om før dem kjøper noe der... er ikke første gang jeg kjøper noe, og skal bytte det, og støtter på problemer! 7600969[/snapback] altså, dunket du på eller brukte du et adgangskort?? Endret 29. desember 2006 av KRAFortune Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 29. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2006 tok meg ikke inn jeg, jeg tok meg inn på lageret vårt og derifra banket jeg på døra jeg vet var til lageret dems!! altså bakveien til lageret dems, via lageret vårt Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 29. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2006 JEG SYNES dette er grunnlag for kritikk.. hva dere mener vet jeg ikke!! Men jeg lar ikke microplex gjøre som dem vil med kunder!! jeg fikk en følese at jeg ble behandla som en drit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg