Gå til innhold

Laptop hos Lidl

Anbefalte innlegg

Nå er vel ikke Lidl riktig sted å få support på en streikende laptop. Men jeg tar for gitt at de følger norsk kjøpslov og er ikke interessert i DEN siden av saken.

Saken er at de selger laptoper der.

De har fjernet den fra sidene sine, så jeg er usikker på hvilken modell det faktisk gjelder. Men de har fortsatt 6-7 stykker i hyllene sine. Dette er ikke et lokketilbud, dette er reellt.

http://www.targa.co.uk/index.jsp?SID=0&NAV...PCAT=2&PTUBE=12

Lidl skal ha ca. 7 høvdinger for en slik. Den har AMD prosesor og NVidia grafikk. 100 GB harddisk, tror jeg.

Spesifikasjonene kjenner jeg desverre ikke siden Lidl sin nettside er tatt ned.

Min gamle Compaq er iferd med å ta kvelden. Mest irriterende er tastaturet. Så derfor lurer jeg på om jeg skal kjøpe denne laptopen hos Lidl. er den et godt kjøp? Den er i hvert fall ENORM. Det passer meg utmerket, for jeg vil ikke flytte den rundt så ofte. det har jeg Compaqen til.

Jeg er IKKE en gamer.

Jeg er en DVD-fan og musikk/film-fyr med stor vekt på harddiskkapasitet og skarp skjerm. Batterikapasitet er også viktig. Om de innebygde høyttalerne holder mål, er slett ikke negativt. Jeg vet av erfaring at de innebygde høyttaleren på Compaqen blir ofte brukt.

Den bør også kjennes solid og tåle en del. Jeg tror ikke bæreveske medfølger, men det får da være måte på luksus. Man har jo tross alt Clas Ohlson for slike småinnkjøp.

Salget av laptoper ser ut til å gå tregt for Lidl.

Er det fordi laptopen (som ikke er å få kjøpt hos andre forhandlere) suger elg, eller fordi folk er dumme sauer som betaler altfor mye for MERKEvarer på Elkjøp?

Venter på svar. Lønningsdag nærmer seg :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...