nefrums Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Hei. Jeg har nett formatert til eit Engelsk OS på den stasjonære. Er det mulighet for å få norsk tastaturoppsett, hvis "ja", hvordan? Takk for svar. Plantronic. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Via kontrollpanel - Innstillinger for Region og Språk. Velg Språk og Detaljer. Du vil sikkert gjenkjenne valgene i din engelske installasjon. Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 (endret) Hei. Jeg har nett formatert til eit Engelsk OS på den stasjonære. Er det mulighet for å få norsk tastaturoppsett, hvis "ja", hvordan? Takk for svar. Plantronic. 7600868[/snapback] Ja. Instruksjon: 1 Start 2 Control panel 3 Region and Language option 4 Language 5 Details 6 ad-Norwegian bokmål 7 så sletter du engelsk... En feil melding vil komme opp Trykk ok Slett igjen den engelske. 8 apply og apply.. Ps. Hvis bærbaret har en engelsk tastatur eller du vil beholder engelsk tastatur oppsett. Kan du skifte mellom de, som meg, med (alt+shift) vaio Endret 29. desember 2006 av Vaio Lenke til kommentar
nefrums Skrevet 29. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2006 Hei. Jeg har nett formatert til eit Engelsk OS på den stasjonære. Er det mulighet for å få norsk tastaturoppsett, hvis "ja", hvordan? Takk for svar. Plantronic. 7600868[/snapback] Ja. Instruksjon: 1 Start 2 Control panel 3 Region and Language option 4 Language 5 Details 6 ad-Norwegian bokmål 7 så sletter du engelsk... En feil melding vil komme opp Trykk ok Slett igjen den engelske. 8 apply og apply.. Ps. Hvis bærbaret har en engelsk tastatur eller du vil beholder engelsk tastatur oppsett. Kan du skifte mellom de, som meg, med (alt+shift) vaio 7600986[/snapback] Tusen takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå