EspenFe Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 HeiHei. Var ikke lenge siden jeg formaterte, så husker jeg ikke jhvor jeg fant driverne for Inspire T6100. Har søkt på www.creative.com men finner ingenting. Det som er problemet er at det er bare 2 høytalere som spiller. Ikke Center eller de to bak. Har ikke slått på surround. Hvor slår jeg på surround? Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 29. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2006 BUMP..................... Lenke til kommentar
9hdoksaet4 Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Du må nok vite hvilket lydkort du har i pc'en din. Om du har 2 eller 8 høyttalere hjelper lite når du ikke opplyser noe om lydkortet ditt. Det trengs ikke drivere for å få lyd i høyttalerne dine, det trengs det strøm til. Det er lydkortet som gir signalet til høyttalerne dine. Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 29. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2006 Du må nok vite hvilket lydkort du har i pc'en din. Om du har 2 eller 8 høyttalere hjelper lite når du ikke opplyser noe om lydkortet ditt. Det trengs ikke drivere for å få lyd i høyttalerne dine, det trengs det strøm til. Det er lydkortet som gir signalet til høyttalerne dine. 7600978[/snapback] Fant det ut nå Har innstalert det Jeg visste hvor det var allikavell Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå