leoss Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 (endret) Heisann. Jeg har en 1999 VW Passat 1.6 som har en irriterende knirkelyd fra dekselet som omringer rattstammen inne i kupèen. Det knirker mens jeg vrir rattet rundt. Styringen ellers er helt ok. Noen som vet om en løsning for å fjerne knirkelyden? Velkjent feil på passat? Endret 29. desember 2006 av leoss Lenke til kommentar
kremt Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Heisann. Jeg har en 1999 VW Passat 1.6 som har en irriterende knirkelyd fra dekselet som omringer rattstammen inne i kupèen. Det knirker mens jeg vrir rattet rundt. Styringen ellers er helt ok. Noen som vet om en løsning for å fjerne knirkelyden? Velkjent feil på passat? 7600576[/snapback] Get used to it Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Heisann. Jeg har en 1999 VW Passat 1.6 som har en irriterende knirkelyd fra dekselet som omringer rattstammen inne i kupèen. Det knirker mens jeg vrir rattet rundt. Styringen ellers er helt ok. Noen som vet om en løsning for å fjerne knirkelyden? Velkjent feil på passat? 7600576[/snapback] Get used to it 7615410[/snapback] Så absolutt ikke, BMW e36 har samme problem....bare å jobbe seg nedover rattstammen å smøre med litt fett Lenke til kommentar
leoss Skrevet 8. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2007 Litt sent svar fra meg, men; Takk skarru ha. Prøve det. Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Kan være sleperingen til airbagen Bare og bli vant til at det knirker litt her og der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå