staadahl Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Hei Er det noen som kan hjelpe meg med å fjerne meldinger i utboksen på telefonen min? Det er 2 meldinger der som "henger igjen" Får ikke slettet de....... I displayet vises symbolet som indikerer sender melding konstant. Det forsvinner ikke. Har prøvd med restart av telefonen, slått av og på osv.... Nokia 6233 V 03.70 RM-145 Med vennlig hilsen Ståle Lenke til kommentar
Tor Haakon Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Har du prøv å utsette sendingen, for så å slette den? Meldinger som ikke ble sendt lagres der (men det viste du sikkert) Lenke til kommentar
staadahl Skrevet 30. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2006 Har du prøv å utsette sendingen, for så å slette den?Meldinger som ikke ble sendt lagres der (men det viste du sikkert) 7601663[/snapback] Hei DEt hjelper ikke. Det ligger 2 meldigner i utboksen som jeg ikke får slettet. Får en feilmelding om at operasjon missluktes når jeg pørver å slette de. Fines det en måte å fullstendig resette telefonen på? (Tenker ikke på gjenopprette fabrikkinstillinger) Lenke til kommentar
Eulogist Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 akkurat det samme problemet hadde jeg en dag.. men så begynte jeg bare å tukle litt med meldigen, så fikk jeg fjerna den.. husker ikke helt hva jeg gjorde.. Men regner med at du har fått den fjerna nå?? Lenke til kommentar
staadahl Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2007 akkurat det samme problemet hadde jeg en dag.. men så begynte jeg bare å tukle litt med meldigen, så fikk jeg fjerna den.. husker ikke helt hva jeg gjorde..Men regner med at du har fått den fjerna nå?? 7638027[/snapback] Nei det er der enda...... Lenke til kommentar
UllForEver Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Hvilke metoder har du prøvd for å fjerne disse meldingene? - Har du prøvd med Flytt? (flytte dem til "Sendte elementer", f. eks.) - Hva med å slette dem fra Nokia PC Suite? (ser at man får tilgang til "Utboksen" derfra) Lenke til kommentar
staadahl Skrevet 8. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2007 Hvilke metoder har du prøvd for å fjerne disse meldingene? - Har du prøvd med Flytt? (flytte dem til "Sendte elementer", f. eks.) - Hva med å slette dem fra Nokia PC Suite? (ser at man får tilgang til "Utboksen" derfra) 7667959[/snapback] Hjalp ikke noen av forslagene dine. Får ikke tilgang til utboksen. Takk for at du tok deg tid til å hjelpe. Mvh ståle Lenke til kommentar
UllForEver Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Hjelper gjerne. Har hatt denne mobilen siden i sommer og blir mer og mer imponert over den. Bruker denne privat og en 6610 på jobben, og 6233 er vanvittig rask! Skulle nesten ikke tro at en mye mer avansert mobil kunne være så mye kraftigere... Tilbake til problemet: Hvis du ikke får tilgang til Utboksen fra Nokia PC Suite så er det definitivt noe galt. Når jeg velger "Meldinger" i Nokia PC Suite får jeg tilgang til Arkiv, Innboks, Kladd, Sendte elementer og Utboks gjennom Windows Utforsker. "Minnekort" og "Kontakter" kommer også greit opp. Får du opp noen av de andre mappene, da? Lenke til kommentar
staadahl Skrevet 9. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2007 Hjelper gjerne. Har hatt denne mobilen siden i sommer og blir mer og mer imponert over den. Bruker denne privat og en 6610 på jobben, og 6233 er vanvittig rask! Skulle nesten ikke tro at en mye mer avansert mobil kunne være så mye kraftigere... Tilbake til problemet: Hvis du ikke får tilgang til Utboksen fra Nokia PC Suite så er det definitivt noe galt. Når jeg velger "Meldinger" i Nokia PC Suite får jeg tilgang til Arkiv, Innboks, Kladd, Sendte elementer og Utboks gjennom Windows Utforsker. "Minnekort" og "Kontakter" kommer også greit opp. Får du opp noen av de andre mappene, da? 7675401[/snapback] Ja jeg får tilgang til alle andre mappene, men ikke utboksen. Enig med deg ang. telefonen. Meget bra telefon til en billig penge. Jeg har en 6233 og N80. Kjempefornøyd med begge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå