PheZzO Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Hallo! Jeg er på utkikk etter et videokamera og fant på denne siden http://www.globalmediapro.com/do/product/1236 at prisen er vanvittig lav i forhold til alle andre steder. Derfor lurer jeg på om noen har handlet her før og vet om det er trygt? takk for alle svar! Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Trur det er det som vert omtala som «grey market», det vil seie at butikken ikkje er ein offisiell forhandlar av produkta. Prisen er kanskje fin, men garanti e.l. er mangelvare trur eg. Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Sjekk om det er med eller uten moms. Er det uten må du legge til 25% på prisen. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Utenlandsk butikk. Kan være problemer med fem års reklamasjonsrett (du får kun et års garanti) samt at du nok må betale moms og diverse avgifter ved innførsel til landet. Blir med andre ord en del dyrere enn å handle i Norge, og du er ikke garantert de samme fordelene som ved kjøp i Norge. Lenke til kommentar
ExizHW Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Såvidt jeg kan se blir det tvilsomt dyrere, men vil du risikere våre fantastiske reklamasjonsmuligheter på noe så dyrt, bare for et par tusenlapper? Vil ofte koste vel så mye hvis noe skulle gå galt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå