Penrin Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Heisann. Jeg vil påstå og si at det er et ganske så merkelig spørsmål, men på min xbox 360 mener jeg og tro at jeg er ferdig med COD3, men er det noen som vet hvor mange baner det er? Jeg har bare spillt 15 stykk, og etter det går den bare til startmenyen, syns da ikke det var så mange, og ikke var de veldig vanskelige heller... På Xbox live står det at det er 26 achivements, men hvordan får jeg tak i resten da? Online? Jeg fikk min xbox360 til jul, så er ganske fersk.. Hadde xbox før, men ikke live.. Håper det var noen som skjønte spm. mitt, og kan hjelpe meg! har søkt men fant ikke noe særlig, mulig jeg har oversett det da men.. På forhånd takk! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 jepp resten er multiplayer... og kanskje noen små ting i singel player Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Du er helt sikkert ferdig ja. Kort spill og siste brett er når du skal beskytte deg i landsbyen i frankrike(husker ikke helt).....Det er mange forskjellige achievments som f.eks: å kun bruke tyske våpen på en bane, ikke sløse med skudd(høy treffsikkerhet), bare slå fienden osv...+ en del online Lenke til kommentar
Penrin Skrevet 29. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2006 Tøfft... Syns egetlig det spillet var ganske gøy, noen forslag til andre liknende spill da? Lenke til kommentar
Penrin Skrevet 29. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2006 Hvordan er det i forhold til cod3? altså, spillemessig.. Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Like morsomt ......Og Veteran mode på CoD 2 er grisemoro:D Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Tør faktisk også å påstå at det er bedre enn COD3 online. Mer spillbart, mer gøy og lettere å spille for alle. Gikk faktisk tilbake til COD2 etter noen uker med COD3 online! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 nå har vi Gears of War også da... hvis du ikke har det, så er det et must og ha når du har 360! Lenke til kommentar
Penrin Skrevet 29. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2006 gow eller cod da? altids gøy og prøve noe nytt, jeg lurer på om jeg tar gow jeg Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Kunne aldri tenkt meg å spillt COD2 online på 360. Eg føler COD skal handle om hektisk kamp og ellers villmann herjing på slagmarka. COD3 er dette. Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 gow eller cod da? altids gøy og prøve noe nytt, jeg lurer på om jeg tar gow jeg 7600876[/snapback] Anbefaler ikke GeoW. Det er så utrolig ensformig og kjedelig at du burde heller satse på på CoD 2.... My 2 cents Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 gow eller cod da? altids gøy og prøve noe nytt, jeg lurer på om jeg tar gow jeg 7600876[/snapback] Anbefaler ikke GeoW. Det er så utrolig ensformig og kjedelig at du burde heller satse på på CoD 2.... My 2 cents 7600937[/snapback] Får nok mange imot deg på denne Jeg er i alle fall av de som setter GoW langt høyere enn COD2. Lenke til kommentar
Northland Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 (endret) Ja, han vil nok få en helt ny opplevelse med CoD 2 når han har nettopp rundet 3`en.. Jeg ville så absolutt gitt Gears en sjangs om du ser etter nytt spill. Det er bare til å ta en liten titt rundt på internett, og se at det er rost opp i skyene.. Og det fortjener rosen.. Spillet leverer det du forventer og mer! Endret 29. desember 2006 av DarkerGlow Lenke til kommentar
Penrin Skrevet 29. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2006 (endret) Jeg får se hva de har, og så får jeg ta den taktiske, se bakpå da bestemmer jeg meg nok Edit: Inlegg nr. 100! Endret 29. desember 2006 av Stian Kolrud Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå