Gå til innhold

Ble jeg ferdig med COD3?

Penrin

Anbefalte innlegg

Heisann. Jeg vil påstå og si at det er et ganske så merkelig spørsmål, men på min xbox 360 mener jeg og tro at jeg er ferdig med COD3, men er det noen som vet hvor mange baner det er? Jeg har bare spillt 15 stykk, og etter det går den bare til startmenyen, syns da ikke det var så mange, og ikke var de veldig vanskelige heller... På Xbox live står det at det er 26 achivements, men hvordan får jeg tak i resten da? Online? Jeg fikk min xbox360 til jul, så er ganske fersk.. Hadde xbox før, men ikke live..

Håper det var noen som skjønte spm. mitt, og kan hjelpe meg! har søkt men fant ikke noe særlig, mulig jeg har oversett det da men..

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du er helt sikkert ferdig ja. Kort spill og siste brett er når du skal beskytte deg i landsbyen i frankrike(husker ikke helt).....Det er mange forskjellige achievments som f.eks: å kun bruke tyske våpen på en bane, ikke sløse med skudd(høy treffsikkerhet), bare slå fienden osv...+ en del online

Lenke til kommentar
gow eller cod da? altids gøy og prøve noe nytt, jeg lurer på om jeg tar gow jeg :D

7600876[/snapback]

Anbefaler ikke GeoW. Det er så utrolig ensformig og kjedelig at du burde heller satse på på CoD 2....

My 2 cents :innocent:

7600937[/snapback]

Får nok mange imot deg på denne :)

Jeg er i alle fall av de som setter GoW langt høyere enn COD2.

Lenke til kommentar

Ja, han vil nok få en helt ny opplevelse med CoD 2 når han har nettopp rundet 3`en.. :thumbup:

Jeg ville så absolutt gitt Gears en sjangs om du ser etter nytt spill. Det er bare til å ta en liten titt rundt på internett, og se at det er rost opp i skyene.. Og det fortjener rosen.. Spillet leverer det du forventer og mer! :)

Endret av DarkerGlow
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...