kadji Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Jeg kjøpte nettopp et nytt skjermkort som heter geforce 7300 gs. Det gamle jeg hadde heter ati radeon x700. Men når jeg bruker det nye skjermkortet får jeg ikke noe bilde på skjermen. Men når jeg tar ut kabelen fra inngangen på skjermortet og setter den inni en annen inngang på pc-en får jeg bilde. Men da finner ikke pc-en skjermkortet. Jeg får også bilde når jeg bruker det gamle skjermkortet. Noen forslag? Lenke til kommentar
Øyvind Skogseide Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 har du slettet driverene FØR du satte inn det nye? Lenke til kommentar
Stegz Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 (endret) Jeg mener det går ann å starte maskinen i VGA modus. Du trykker F8 når du starter maskinen. Da skal du få bilde på skjermen slik at du kan avinstallere den gamle driveren og installere en ny driver for det nye skjermkortet. Endret 29. desember 2006 av Stegz Lenke til kommentar
kadji Skrevet 30. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2006 Nå har jeg formatert. Men har fortsatt det samme problemet. Lenke til kommentar
Øyvind Skogseide Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Har du inntrigrert og vanlig? For viss du har inntrigrert kan det vere at BIOS innstillingene er stilt på det inntrigrigrerte. Sjekk det. Lenke til kommentar
kadji Skrevet 30. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2006 Har du inntrigrert og vanlig?For viss du har inntrigrert kan det vere at BIOS innstillingene er stilt på det inntrigrigrerte. Sjekk det. 7607557[/snapback] Hva skal d stå på da? Disable? Lenke til kommentar
9hdoksaet4 Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Det skal stå på Disabled ja. Du formulerte deg dårlig her, du tar kabelen til UTGANGEN på kortet. Etter det jeg forstår har du to utganger, begge disse kan ikke være aktive, normalt sett. Lenke til kommentar
kadji Skrevet 30. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2006 Jeg mente at når jeg bruker det nye skjermkortet mitt så kommer det bare bilde på den innlagte porten på pc-en min. Alså da får jeg ikke bilde når jeg bruker inngangen på skjermkortet. Men når jeg bruker det gamle skjermkortet så er det motsatt. Skjønner du hva jeg mener nå ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå