mowdy Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Hallo eg har laget en batch fil der du må skrive inn riktig brukernavn og passord for å komme videre. @echo off cls echo Hei pause cls echo Skriv inn brukernavnet ditt! set /p Brukernavn= cls if %brukernavn% equ jonny goto next cls echo Feil brukernavn pause exit :next echo Rett brukernavn pause cls echo Skriv inn passord! set /p passord= if %passord% equ jonny goto rett cls echo Feil passord pause exit :rett cls echo Rett passord pause Men kem som helst kan jo bare høyre klikke på filen og trykke edit og se ka brukernavne og passordet er! Finnest det noen måte eg kan skjule dette på? Lenke til kommentar
backup Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Konverter bat-filen til exe-fil. Med google finner du en rekke programmer som gjør dette. Lenke til kommentar
Giddion Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Pass nå endelig på å finne et program som krypterer passordet i exe filen, hvis ikke har du jo det samme problemet Lenke til kommentar
mowdy Skrevet 30. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2006 Vet noen om et program som gjør dette og kryterer passordet?? alle eg finner koster penger et som er gratis og uten reklame Lenke til kommentar
Radi Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 bat2exe ...google Jeg lurte også på det samme. Se posten min for å finne ut hvordan du kan "krypte" passordet greit.: Post 29 - Beskrivelse Post 34 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå