Yamaha_sting Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Noen som vet om det går ann å bruke vanelig webcam til eyetoy?? Det er jo vanelig usb i ps2.. Er det no spesiell måte?? Takker for svar.. Lenke til kommentar
Darkdemo Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 trur ikke det går nei... jeg har selv testa. webcamera starta ikke engang. jeg kan se at mitt starter pga at det lyser rødt lys på toppen av camera! Lenke til kommentar
Isabell_89 Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Har lettet litt rundt på nettet. Og folk har faktisk fått det til og virke, med god kvalitet også. Det går an å bruke eyetoy som webcamera jah. Har ikke fått det helt til, men skal gi tilbakemelding når jeg har fått alt til å virke. Det eneste som er problemet er å få lastet ned rett hack til kameraet ditt. Når jeg plugger mitt eyetoy kamera til pc'en kommer det lys på eyetoy kameraet også kommer windows program installasjons vindu opp. Mvh Isabell Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Har lettet litt rundt på nettet. Og folk har faktisk fått det til og virke, med god kvalitet også. Det går an å bruke eyetoy som webcamera jah. Har ikke fått det helt til, men skal gi tilbakemelding når jeg har fått alt til å virke. Det eneste som er problemet er å få lastet ned rett hack til kameraet ditt. Når jeg plugger mitt eyetoy kamera til pc'en kommer det lys på eyetoy kameraet også kommer windows program installasjons vindu opp. Mvh Isabell 8201664[/snapback] Nå var det motsat han her mener da Å bruke et eye toy kamera som web cam på pc funker, men det funker ikke å bruke et web kamera på ps2... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå