blackbear Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 (endret) Kjøpte en gang et 210g/m2 5760dpi fotopapir på LIDL, til min Canon ip5000,som het UNICORN.Dette er til nå det beste fotopapiret jeg har vært borti. Spørsmålet mit er da som følger. Vet noen om hvem som fører eller hvor jeg kan få tak i mer(helst A4)? Endret 29. desember 2006 av Pingla Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Emnefeltet er endret, fordi det var alt for mye bruk av store bokstaver. Vennligst begrens dette neste gang. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Lidl foretar sine innkjøp av partivarer i utlandet. Dette er normalt varer som ikke finnes i det norske markedet. Selv om papiret gir brukbar/bra utskrift er det vanlig at rimlige foropapirer for blekkskrivere har kort holdbarhet. Originalark tilpasset produsentens blekktype gir best resultat (bra printkvalitet / lang holdbarhet). Prøv å søk på google med Unicorn Photo paper å se hvilke tilslag du får. Lenke til kommentar
Freeload Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Stikk en tur innom posten. De har godt fotopapir i A4. 20skt for 29.90, greit som et alternativ. Vi bruker det i alle fall mye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå