Mykla Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Knut Tørum fortsetter som trenger i RBK, din kommentar? Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 (endret) RBK trenger en god trenger... uansett: jeg tror ikke Tørum er den rette for Rosenborg i Champions League, spesielt når det begynner å gå litt imot, da trenger de en med større erfaring. Selvsagt kunne ikke Per Matias Høgmo fortsette, han hadde ikke tjent på det uansett om det hadde gått bra eller dårlig, men en Sollied eller Eggen Jr er jeg helt enig ville vært bedre. Endret 29. desember 2006 av Pinglebolle Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Greit nok at Knut Kjartan Tørum gjorde en god jobb i høst, men han er ikke stort eldre enn spillerne og har minimalt med erfaring. Å ansette assistenten har ikke vært noen smart løsning de siste årene (By Rise, Hansen). Kunne tenkt meg Trond Sollied, eventuelt Eggen jr. Lenke til kommentar
iDude Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 (endret) Tørum er kanskje en god trener, jeg kan strekke meg så langt. Men det trengs litt mer enn en halv sesong før han kan omtales som suksesstrener i alle fall. Og RBK-supportere/ledere er en utålmodig gjeng, ref Per "Messias". Jeg gir Tørum maks to-tre tap på rad før dere tilgir alle beinbrudd og begynner å fantasere om Sollied-retur Endret 29. desember 2006 av ibrotha Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Jeg tror Tørum er rett mann for RBK, han er særdeles dyktig på treningsfeltet og er klar og konsis når han uttaler seg til media. Hans manglende erfaring kompenserer han med vinnervilje og ungdommelig pågangsmot. Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Hører ikke dette hjemme i tippeligaen tråden? Men det er bra at Tørum fortsetter i RBK, for RBK iværtfall.. "Tørum er kanskje en god trener, jeg kan strekke meg så langt. Men det trengs litt mer enn en halv sesong før han kan omtales som suksesstrener i alle fall." Og vinne omtrent alle kampene i en halvsesong er så og si VELDIG bra. Jeg tror at RBK vinner den kommende sesongen også. Vis ikke Tørum brenner seg helt ut da han også da. Lenke til kommentar
iDude Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 (endret) "Tørum er kanskje en god trener, jeg kan strekke meg så langt. Men det trengs litt mer enn en halv sesong før han kan omtales som suksesstrener i alle fall." Og vinne omtrent alle kampene i en halvsesong er så og si VELDIG bra. Jeg tror at RBK vinner den kommende sesongen også. Vis ikke Tørum brenner seg helt ut da han også da. 7604896[/snapback] Bra prestasjon, ja; men det er lett å være trener i medgang. Nordlie og Start er ett eksempel Endret 30. desember 2006 av ibrotha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå