Simen1 Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Moren min vil ha en opptager til TV-programmer med mulighet for avspilling av DVD. Jeg tenkte at en opptager med innebygget harddisk som lagringsmedium og som har DVD-avspiller innebygget ville være midt i blinken for henne. Har dere noen anbefalinger? Prisklasse: billig. TVopptakene skal tas opp fra kabelTV så signalkvaliteten er relativt bra i utgangspunktet. Opptakene skal spilles av på en 30" LCD-TV med 1280x768 pixler. Ledige innganger på TVen er: d-sub (VGA), Scart, composite og S-video. Lenke til kommentar
eirikand Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Moren min vil ha en opptager til TV-programmer med mulighet for avspilling av DVD. Jeg tenkte at en opptager med innebygget harddisk som lagringsmedium og som har DVD-avspiller innebygget ville være midt i blinken for henne. Har dere noen anbefalinger? Prisklasse: billig. TVopptakene skal tas opp fra kabelTV så signalkvaliteten er relativt bra i utgangspunktet. Opptakene skal spilles av på en 30" LCD-TV med 1280x768 pixler. Ledige innganger på TVen er: d-sub (VGA), Scart, composite og S-video. 7599862[/snapback] se på elkjop og expert de har noen billige. Jeg kjøpte i dag en phillips dvdopptaker med 250gb harddisk til 2000kr på expert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Pioneer sine spillere er veldig brukervennlige, som jo ofte er spesielt viktig når det kommer til mødre. Tidligere modeller med 80Gb er på vei ut nå, så de kan du få til en billig penge mange steder. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 4. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2007 eirikand: Jeg ser at expert i Tromsø annonserer en opptager fra Philips med 160GB til 1995kr. Kanskje det er 250GB-versjonen av den samme spilleren du fikk til samme prisen? I så fall kan kanskje jeg også få den med 250GB til den samme prisen. Lenke til kommentar
eirikand Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 ja, jeg ville tatt den med 160gb uansett Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 17. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2007 Er det noen som vet om jeg kan overføre opptakene til PCen? Kan jeg oppgradere harddisken om jeg ønsker? (Skru opp opptakeren, putte disken i en PC, klone partisjonen over til en ny disk, utvide partisjonen til f.eks 500GB hvis det er det jeg setter inn) Hvor mange timer med opptak (i beste kvalitet) får jeg på 160GB? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå