Kubjelle Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Etter å ha kjørt memtest86 har det vist seg at minnebrikken min er defekt, jeg sendte mail til netshop da og de sa at jeg kunne sende minnebrikken min inn. Problemet er da at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre, har skrudd opp luken og sett på minnekortet, har prøvd å dra lett på det, men er lurer på om det er noen "brytere"/"klipperte" eller noe i den duren. Har Zepto 6214W. Lenke til kommentar
MrAHB Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 på begge sider av brikken er det to spaker som vipper brikken ut Lenke til kommentar
gxi Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 ytterst på kortet finner du noen metalklips som du bare presser utover, så skal kortet sprette opp, og du kan dra det ut. Merk: Feil som memtest86 oppgir trenger ikke å være minnet, kan likegodt være CPU eller hovedkort. Lenke til kommentar
Haaheim Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Merk: Feil som memtest86 oppgir trenger ikke å være minnet, kan likegodt være CPU eller hovedkort. Helt korrekt ...men som oftest minne..svært skjeldent det er CPU Lenke til kommentar
Kubjelle Skrevet 29. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2006 (endret) Tja, er ganske sikker på at det er minne, med mindre memtest86 fant 2 millioner errors av cpu'en. XP Men det skader da ikke å være sikker, er det noen måte jeg kan forsikre meg om at det er minne som er defekt, litt kjipt å sende inn minnebrikken hvis det ikke feiler den noe. Endret 29. desember 2006 av Kubjelle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå