stianvar Skrevet 23. november 2002 Del Skrevet 23. november 2002 Bare et ganske dumt spørsmål fra meg. Hvordan finner jeg ut (i Win 2000) hvilken COM port ISDN kortet mitt bruker? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 23. november 2002 Del Skrevet 23. november 2002 Quote: Den 2002-11-23 15:55, skrev stianvar:Bare et ganske dumt spørsmål fra meg. Hvordan finner jeg ut (i Win 2000) hvilken COM port ISDN kortet mitt bruker? ISDN-kort pleier som regel ikke og bruke COM-porter, hva slags kort er det? Lenke til kommentar
stianvar Skrevet 23. november 2002 Forfatter Del Skrevet 23. november 2002 Det er et standard ISDN kort som fulgte med maskinen da jeg fikk den. Hadde en mistanke om at ISDN kortet ikke brukte noen COM port. Men min bror insisterte på det. Takker for oppklaringen. Da kan jeg slutte å lete etter noe som ikke er der. :smile: Lenke til kommentar
agvg Skrevet 23. november 2002 Del Skrevet 23. november 2002 Quote: Den 2002-11-23 18:01, skrev stianvar:Det er et standard ISDN kort som fulgte med maskinen da jeg fikk den. Hadde en mistanke om at ISDN kortet ikke brukte noen COM port. Men min bror insisterte på det. Takker for oppklaringen. Da kan jeg slutte å lete etter noe som ikke er der. :smile: Har du innstallert kortet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå