Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her må du åpne porter i ruteren din. Det du må er å telnete til ruteren din. Skriv ipconfig og se hva du har for lokal ip og telnet til fks 10.0.0.1 om netett ditt er 10.0.0.*

skriv help for hjelp i ruteren. Har aldri åpnet porter i en unex ruter før :razz:

Lenke til kommentar

Ehhh jeg er ute for akkurat dcc problemer med min IS050P , dcc til meg går fint men jeg får ikke til å sende ut.

Igår fikk jeg et tips om å prøve åpne opp en routing til port 59 ....gjett om routerene låste seg noe voldsomt .

Jeg måtte ta ibruk Hyperterminal og den com/rj45 kabelen for å resette . Mulig det at det ligger noen sperrer i sentralen for her hvor jeg bor har det akkurat kommet adsl og det er fortsatt litt fintuning fra ISP . Det var først nå i helgen filoverføring begynte å fungere , kunne ikke logge på ftp servere hos andre som lå på samme sentral engang ..

Håper det er noe slik som gjør det for å gå inn i routeren igjen å prøve opne porter er uaktuelt før jeg vet om det trengs .. Oppgraderte routersoftwaren forresten slik at jeg har siste software , ble mye finere layout .... :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...