the_auditor Skrevet 23. november 2002 Del Skrevet 23. november 2002 har en unex NexIp iso50p router som funker bra, eneste problemet er at jeg vil åpne porter så jeg kan dcc på irc + ftp server. Noen som ahr gjort dette før? jeg har oppdatert til nyeste software på routern... Lenke til kommentar
zuhr Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 Her må du åpne porter i ruteren din. Det du må er å telnete til ruteren din. Skriv ipconfig og se hva du har for lokal ip og telnet til fks 10.0.0.1 om netett ditt er 10.0.0.* skriv help for hjelp i ruteren. Har aldri åpnet porter i en unex ruter før :razz: Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 Jeg kan DCC'e på IRC uten å gjøre noe med routern... har samme som deg. Men hvis du vet hvordan man kan åpne porter sånn at man kan kjøre active i DC, hadde det vært fint :smile: Lenke til kommentar
Konge Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 Ehhh jeg er ute for akkurat dcc problemer med min IS050P , dcc til meg går fint men jeg får ikke til å sende ut. Igår fikk jeg et tips om å prøve åpne opp en routing til port 59 ....gjett om routerene låste seg noe voldsomt . Jeg måtte ta ibruk Hyperterminal og den com/rj45 kabelen for å resette . Mulig det at det ligger noen sperrer i sentralen for her hvor jeg bor har det akkurat kommet adsl og det er fortsatt litt fintuning fra ISP . Det var først nå i helgen filoverføring begynte å fungere , kunne ikke logge på ftp servere hos andre som lå på samme sentral engang .. Håper det er noe slik som gjør det for å gå inn i routeren igjen å prøve opne porter er uaktuelt før jeg vet om det trengs .. Oppgraderte routersoftwaren forresten slik at jeg har siste software , ble mye finere layout .... :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå