Aes456 Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 (endret) Har fått meg ny hd, og har en fra før. Begge er sata så det skulle ikke være noe problem. Har koblet den til, men den dukker rett og slett ikke opp i windows. Dersom jeg går innpå enhetsbehandling finner jeg den der. Jeg har lest litt rundt her, men har ikke funnet problemet, så tilgi meg om dette er et vanlig problem. Endret 29. desember 2006 av Petter (chaos) Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Om den finnes i enhetsbehandling må du partisjonere og formatere den før den kan brukes. Lenke til kommentar
Aes456 Skrevet 29. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2006 Hmm... er en stund siden jeg har gjort dette. Hvor gjør jeg det? Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 (endret) Høyreklikk på disken i datamaskinbehandling, først partisjoner og deretter formater. Endret 29. desember 2006 av trn100 Lenke til kommentar
halmejenssen Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Prøv dette å Trykk start gå til programmer admistrative tools å computer managesment å til disk management da får du opp alle diskene å er en av de svart så høyreklikk på den å lag en partisjon eller flere)) Lenke til kommentar
Aes456 Skrevet 29. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2006 Ok... Takk for hjelpen Btw: kan jeg flytte plass fra en partisjon til en annen på en hd som er i bruk? F.eks om jeg ikke har bruk for så mye plass på C'en kan jeg da flytte over f.eks 10gb til D'en? Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Da trenger du et partisjoneringsverktøy som f.eks. Partition Magic e.l. Tror det finnes noen gratis verktøy rundt om kring også, men ta alltid backup av viktige data før du bruker et slikt verktøy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå