Gå til innhold

Den feteste vokalisten. Finale!

Dotten

Hvem anser du som den beste vokalisten?  

451 stemmer

1. 1. Hvem anser du som den beste vokalisten?

• Bruce Dickinson - Iron Maiden
      62
    • Mikael Åkerfeldt - Opeth
      50
    • Freddie Mercury, Queen
      113
    • Nate Dogg
      30
    • James Hetfield
      33
    • Kurt Cobain - Nirvana
      54
    • Simen Hestnæs - Arcurus, Borknagar, Dimmu Borgir
      19
    • Anders Friden - In Flames
      45
    • Cedric Bixler-Zavala - The Mars Volta
      24
    • Thom Yorke - Radiohead
      21

Anbefalte innlegg

Bare det faktum at James og Bruce er blant finalistene sier jo sitt...

7599921[/snapback]

Vi har skjønt hva du mener om tråden. Ved å fortsette å poste de samme negative postene om og om igjen sprer du bare sur stemning.

7601075[/snapback]

Seriøst? lizm? k9z?

Btw: Nesten bare kjipa vokalister blant finalisten hvis du lurte....

Endret av Eyvindr
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Saken er at de vokalistene som har kommet opp(Forutenom Freddie og til tider Cedric) så er vokalistene ikke så veldig gode egentlig(selvfølgelig etter min mening, men virker som jeg ikke er alene å synes det). Altså seriøst? James Hetfield? Alle som har hørt den karen no i nyere tid burde jo skamme seg for å ha stemt på han...

Lenke til kommentar

Dette er et forum med mange medlemmer hvor brorparten av de aktive er under 20 år. Populærmusikk (enten du vil det eller ei) vil bestandig prege slike kåringer og det er vel ingen tvil om at Iron Maiden og Metallica er uhyre populære blant dagens ungdom? Å stemme på sine idoler er ingen synd, uansett hvor "gal" (i en «objektiv forstand») stemmen måtte være.

Lenke til kommentar

Synes faktisk ikke det er så mange dårlige vokalister her, untatt Nate Dogg (som jeg ikke har hørt så mye av) og Hetfield, men det skal dog nevnes at Hetfield hadde en rå vokal en gang i tiden, men det begynner å bli mange år siden. Utenom de, og muligens Anders Friden (som jeg synes er en helt grei vokalist) er standaren ganske høy synes nå jeg.

Stemte Mikael Åkerfeldt. :)

Lenke til kommentar
Å stemme på sine idoler er ingen synd, uansett hvor "gal" (i en «objektiv forstand») stemmen måtte være.

7605197[/snapback]

Iron Maiden er sannsynligvis det bandet jeg har likt mest opp igjennom tidene, men jeg stemte allikevel ikke på Bruce. Han har sett bedre dager, selv om jeg digger stemmen hans på de første platene. Og siden jeg ikke har hørt mye av både Opeth og Queen, og Nate Dogg har jeg ikke peiling på hvem det er, sto valget mellom Stian Hæstnes og Anders Friden. Selv synes jeg kanskje Friden sin stemme er litt bedre en Stians

Lenke til kommentar
Stemte Hetfield jeg.. Synes han har knallbra stemme, pluss at jeg eelsker stemmen hans på s&m!

7602880[/snapback]

Først av alt. Hetfield VAR rå i sine yngre dager. da var han muligens det råeste av det råe. MEn etterhvert ble stemmen hans rassert.

av disse synes jeg ingen fortjener plassen. stemte han i dimmu borgir. HAter borgir, men stemmen til shagrath(?) er ganske rå tross alt.

Lenke til kommentar
Å stemme på sine idoler er ingen synd, uansett hvor "gal" (i en «objektiv forstand») stemmen måtte være.

7605197[/snapback]

Hehehe, ja hvorfor i helvete er ikke Per Gessle på listen? Greit nok at de vet å jukse med stemmen hans, men wtf? :wee:

Nei, stemmen min går nok til den godeste Queen vokalisten. Han var usedvanlig dyktig.

Men må si meg enig i at finalelisten ikke var av det mest imponerende slag. Men dette er diskusjon.no sin samlede vurdering så da er det den riktige listen og vinneren vil bli den som flest på diskusjon.no finner verdig.

Så da får man bare innfinne seg med at enten så har man fullstendig annerledes smak enn hva folk flest har her, eller så treffer den ganske godt med hva folk her liker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...