Gå til innhold

Mediacenter til Wii og PS3

Bear^

Anbefalte innlegg

• 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Heisann, bruker Orb med PS3'n, men får ikke spilt av noen ting uten å måtte gå gjennom nettleseren! Ps3'n sier at det er et ustøttet format, men alle sangene er jo mp3? Noen ideer?

8694703[/snapback]

Du må endre filformatet til noe som støttes av PS3.. Men med siste firmware oppdatering finnes det andre muligheter for streaming som fungerer langt bedre.. Kikk inne på Sony delen av forumet..

Lenke til kommentar

Takk for svaret Fhj, men kanskje du kunne gi noen eksempler eller en link? Er ute etter å streame musikk gjennom lokalnettverket fra PC til Ps3. Takk for all hjelp

EDIT: Er egentlig ute etter en gratis løsning! :yes:

Endret av Bastian90
Lenke til kommentar
Venter litt med den Media Center tingen jeg, er så kjett med den Opera Baren nederst hele tiden. Håper Opera får inn en slags "Auto Hide" funksjon på den i lanserings versionen av browsern. For meg føles den også alt for stor til vanlig bruk også, mister liksom halve VG.no ved at den er i veien:P

7599661[/snapback]

er auto hide nå , og bra er det , for den baren er stor

-mine innlegg -

Lenke til kommentar

Mhm, FLV er flashfilm, men siden Opera kun støtter Flash 7 per i dag, er det begrenset hva den kan gjøre. De nyere versjonene av Flash har en bedre håndtering av flash filmer, ettersom jeg har skjønt det blir filmer i Flash 7 delt opp i segmenter på 10 min vær, noe som fører til dårlig ytelse eller at filmen stopper helt opp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...