Bear^ Skrevet 30. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2006 Du kommer lengere enn meg, får ikke starta BAT fila engang, selv om alle banene er korrekte. Hva svarte er feil. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Ser ut til at batch filen og alt det skal i.... Nevermind. Starter på nytt jeg Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 30. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2006 OK, fikk opp at han ikke fant mappa "work" i WMC folderen, det rare er at det ikke fulgte med noe work mappe i RAR fila jeg lasta ned. Aldri trod det skulle bli så forbanna mye jorr med en liten innstallasjon. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Om den bare forsvinner san helt uten vidre så åpne bat filen i notepad og legg til pause på siste linjen. Det kan hjelpe Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 30. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2006 OK, alt skulle være iorden nå, skal teste ut og hva får jeg? Problemer ved lasting av siden. Får altså ikke opp dette media senteret. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 adressen blir http://127.0.0.1/wmc/ om det er for å teste det på pc en. og din nettverksip/wmc om du skal teste fra wii Jeg har enda ikke klart det Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 30. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2006 IP adressen finner du ved å bruke ipconfig /all i Dos (kjør-cmd). Jeg må si jeg er ikke imponert over dette medie senteret til Wii. Var kronglete å sette opp, vanskelig å finne frem i og til tider frustrerende. Liker mye bedre det fra Red Kawa, som var i mine øyne mye enklere å få til. Må forresten huske å starte Apache server før du prøver ut dette. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Begge er i tidlig utvikling da, så får se hva som skjer utover nyåret. Uansett, WiiCR vinner glatt på navnet hvertfall:P Lenke til kommentar
Dan_H Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Må si jeg gleder meg til å se hva Red Kawa sitt mediesenter kan bli i fremtiden. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 30. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2006 WiiCR mangler jo en hel bråte på infratrukturen i programmet. Om du prøver å starte det får du bare opp at den mangler folderen work, så må du lage en dummy folder med navnet work for å få den til å starte. Så om du forsøker å se filmer funker ikke dette fordi folderen fvl ikke finnes. Vet denne kisen hva han driver på med eller? Begynner å lure. Anyway, på dette stadiet er Red Kawas det media senteret jeg vil anbefale. Av 2 uferdige versjoner er Red Kawas versjon mye mer brukervennlig og krever bare 2 små programmer på tilsammens vel 8 Mb for å kjøre filer. Selv om ikke alt fungerer som det skal virker den mer proff enn den WiiCR. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Word Wiicr trenger både serverprogrammer, mye harddisk og i tillegg så er det ikke brukervennlig. Så langt holder jeg meg til Red Kawa, den fungerer ivertfall Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Savner støtte for oppspilling av MP3'er i Red Kawa bare.. Hmmm. Ellers fungerer det fint. Kommer vel snart det også Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 30. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2006 Støtte for MP3 spilling er planlagt og kommer snart. Er det forresten noen som har klart å få MP3 til å fungere på WiiCR? Jeg får bare server error, skjønner ikke hva det er for noe. Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Lurer på om de klarer å lage et bra mediaprogram til denne til slutt.. så langt så er det ikke rare greie Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Lurer på om de klarer å lage et bra mediaprogram til denne til slutt.. så langt så er det ikke rare greie 7608859[/snapback] Men så er ikke Wii rare greiene enda heller da... Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 30. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2006 Lurer på om de klarer å lage et bra mediaprogram til denne til slutt.. så langt så er det ikke rare greie 7608859[/snapback] At de klarer å lage et media senter til en konsoll som ikke fokuserer på det er bra synes jeg. Så langt er jo dette prestage alphas, men i alle fall det til Red Kawa er veldig stabilt og klikker ikke vært andre sekund. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Enda en slags løsning på mediacenter: http://www.pvrwire.com/2006/12/30/wii-medi...ourtesy-of-orb/ Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 1. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2007 Enda en slags løsning på mediacenter: http://www.pvrwire.com/2006/12/30/wii-medi...ourtesy-of-orb/ 7618772[/snapback] Skal teste den ut og se hva den kan gjøre. Ser ikke ut som det er et program bygget med Wii i tanken, men skal se på det... Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Nei, på langt nær med tanke på Wii, men for de som "må" ha noe å fikle med (sånn som meg) så ere jo verdt å prøve. legg merke til at det ikke er noe Wii media center, bare en midlertidig løsning på den som vil se film med sin Wii. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 1. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2007 Orb krever at du er tilkoblet internett hele tiden, og for oss som sitter med annen oppkobling enn DSL, er det ikke noe alternativ. Wii media Center og WiiCR lager server av din egen PC, og du trenger dermed ikke være tilkoblet internett hele tiden. Men er lagt til på første posten, så de som vil bruke det kan bruke det, jeg for min del har satelitt og gidder ikke være koblet til nette hele tiden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå