aas123 Skrevet 23. november 2002 Del Skrevet 23. november 2002 Hei. Har kjøpt xbox. jeg vil overføre film fra pc til xbox , noen som vet hvordan man gjør det. Har også kjøpt kabel til oveføring. Lenke til kommentar
twarr Skrevet 23. november 2002 Del Skrevet 23. november 2002 Hei! Hehe, det er ikke bare så enkelt som å plugge kabelen i xbox og i pc'en.. :smile: det første du må gjøre er å sette inn en modchip, så må du instalere diverse programvare, osv. forresten du trenger ikke den "xbox link cabel" det er en vanlig kryssa nettverkskabel som er laget svart og kalt "xbox link cabel".. Lenke til kommentar
byggeren Skrevet 23. november 2002 Del Skrevet 23. november 2002 Det er ikke mulig å overføre filmer til boxen før du modifiserer den med en chip. Det finnes mange tråder angående dette under konsoll forumet. Lenke til kommentar
aas123 Skrevet 23. november 2002 Forfatter Del Skrevet 23. november 2002 Takk for du hjelper meg. Har modchip i maskinen min, Vet du hvilket program jeg trenger.. Har alt av som trengs men vet ikke hvordan jeg skal gjøre det.. Lenke til kommentar
fullifaencom Skrevet 23. november 2002 Del Skrevet 23. november 2002 Krysset tp kabel, ftp program. http://www.fullifaen.com/forum kan være et sted å begynne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå