Gå til innhold

Plastisk kirurg i SW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er også ulovelig for en gnome å ønske at han var human. Shame on you!

7616290[/snapback]

Helt enig, humans er styggere enn Nelfs imho.

 

@ Skins: Var en annen kar på servern som fiksa de for meg å sendte en fil over msn som jeg bare la i en mappe i WoW mappa. Anyways skjønner ikke helt hvorfor det er ulovlig. Er jo bare du selv som ser det.

Lenke til kommentar
Det er også ulovelig for en gnome å ønske at han var human. Shame on you!

7616290[/snapback]

Helt enig, humans er styggere enn Nelfs imho.

 

@ Skins: Var en annen kar på servern som fiksa de for meg å sendte en fil over msn som jeg bare la i en mappe i WoW mappa. Anyways skjønner ikke helt hvorfor det er ulovlig. Er jo bare du selv som ser det.

7616925[/snapback]

 

Problemet er at du kan laste ned skins som gjør det lettere for deg å se motstandere osv, rett å slett gi deg fordeler i PvP og forsåvidt PvE.

Lenke til kommentar

Var så lur at jeg tenkte over hvordan characteren min så ut når jeg startet med wow. Skal jo tross alt sitte å stirre på ho ( ud female Lock) I gaaanske mange timer. Synest selv ho ser ganske flott ut for å være lvl 28. :)

 

Edit la til et halvveis sucky bilde.

post-88434-1167692609_thumb.jpg

Endret av QBab
Lenke til kommentar

Den plastiske kirurgen måtte jo ha holdt til i Ironforge, med tanke på at alle de fæle dverge damene. :p

 

Blizzard leker litt med ideen om å legge til en frisør. Men det er ikke noe håndfast, bare noe de hadde likt og lagt til WoW.

 

Personelig syns jeg det hadde vært kult med frisør og kanskje en tatovør slik som i Fable.

Lenke til kommentar

en frisør kan da ikke være vanskelig å legge til. Så lenge det er snakk om å bare endre mellom de forhåndsgenererte stilene ville det jo bare være snakk om å endre visse verdier i "character sheet" i databasen.

 

value X til value Y....

 

det kunne også vært ett stort moneysink.. si det koster 10g å skifte "do"..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...