SupRnova Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Hei! Mamma har bestemt seg for å kjøpe en lcd tv Hun likte veldig godt Samsung sine modeller, "De er så fin og blank" Jeg for min del har veldig lyst på en Samsung. De har jo et extremt skarpt og fint bilde! Jeg så da på komplett.no og fant denne : 32" LE32R72B. Dereter fant jeg denne 32" LE-32R72B på hifiklubben.no Altså; Hva er best av disse to? Tenkte vi skulle satse på den fra hifiklubben? Godt kjøp? Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 http://elprice.no/Product/ProductInfo.aspx?id=25269&cid=1 Dette samsung tv'et har jeg, og er veldig bra! Krystallklart bilde og grei lyd. Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 SupRnova: Du linker jo to helt samme tv'er fra to forskjellige nettbutikker. Ville jo selvfølgelig valgt hifiklubben i så fall. De har tv'en på hifiklubben i Drammen, slik at du kan test tven. Kunne ha vært en fordel? Eller så har du jo MPX.no mener de har gratis frakt for tver, men er ikke sikker. Lenke til kommentar
SupRnova Skrevet 29. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2006 Oi! Ja det la jeg ikke merke til Ja, hva er best av denne tven og den som "Slurt-is" nevnte? Lenke til kommentar
ChaosPredicted Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Den du har funnet er best. R-serien til samsung er mye bedre enn S-serien. Lenke til kommentar
SupRnova Skrevet 30. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2006 Har bestemt oss for å gå for den på HiFi-Klubben Gjett hvem som gleder seg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå