Zork Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 Quote: Den 2002-11-28 21:34, skrev Co[]V[]bster:Anyway, det har blitt ett gammelt spill nå..Sparer heller penga og betaler for Star Wars Galaxies når det kommer.. Tipper SWG kommer til å bli overløpt av fjortiser med svært høyt 1337-nivå, så det har jeg tenkt å holde meg langt unna... ihvertfall i begynnelsen. Frykter sterkt at RPG-biten i akkurat det MMORPG'et kommer til å bli forsvinnende lav... Lenke til kommentar
The K4 Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 Quote: Den 2002-11-29 12:39, skrev Zork:Tipper SWG kommer til å bli overløpt av fjortiser med svært høyt 1337-nivå, så det har jeg tenkt å holde meg langt unna... ihvertfall i begynnelsen. Frykter sterkt at RPG-biten i akkurat det MMORPG'et kommer til å bli forsvinnende lav... Jeg skjønner ikke hvorfor alle tror det vil bli overkjørt av fjortiser.. bedre å bli med fra starten, kanskje lage din egen clan og knuse alle fjortiser som prøver seg SWG blir nok ganske bra, gleder meg jeg.. Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 SWG blir konge ja. Har hoppa av AO nå, ser frem til Galaxies på nyåret en gang ... Sees da! :smile: Lenke til kommentar
Co[]V[]bster Skrevet 29. november 2002 Forfatter Del Skrevet 29. november 2002 Det blir bra !!!Knuse alle fjortiser!!! Ja, jeg er med på å lage en clan, men det kan man diskutere nærmere når det evt. har kommet. Lenke til kommentar
Nomade Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Dette svare fikk eg!! Tror ikke di er helt oppdatert!! Anerchy Online er sikker rått d!!!!!! ----- Original Message ----- From: "Brian Lee via RT" <[email protected]> To: <[email protected]> Sent: Tuesday, February 04, 2003 3:32 PM Subject: [Funcom Support #262583] Order free 30 days > [[email protected] - Mon Feb 3 23:18:21 2003]: > > > why most i pay for 30 days when i got a gamekey and i havent a credit > > card!! > > Hello, > > Thank you for contacting Anarchy Online support. I'm sorry, I don't > quite understand your question. If you go to > https://register.funcom.com and enter your CD-key you should be able to > register an account without having to use your credit card. > > -- > Regards, > > Brian Lee (GM-Sillum) > Funcom Support > http://www.anarchy-online.com > http://www.funcom.com Lenke til kommentar
Goldfish Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Jeg vet ikke hvor gammel du er eller hvor gode engelskkunnskapene dine er, men jeg synes ikke det er så rart at hun lurte på hva du mente... Uansett, takk for infoen! Jeg har to kopier av spillet liggende her (onkelen/faren/etellerannet til kjæresten til broren min gav meg dem , de skal nok få bein å gå på! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå