Tomtruck Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Gjelder Xbox 360 spillet. Fikk det til jul, men hadde det fra før. Så er det noen som har byttet inn dette spillet på EB games da, og hva var verdien? Og er Game of the year edition utgaven verdt noe mer? Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Gjelder Xbox 360 spillet. Fikk det til jul, men hadde det fra før. Så er det noen som har byttet inn dette spillet på EB games da, og hva var verdien? Og er Game of the year edition utgaven verdt noe mer? 7599134[/snapback] Dette spillet har jeg sett rundt omkring til ca 99kr. Så tror nok ikke bytteverdien er så høy. Lenke til kommentar
Dodle Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 (endret) Gjelder Xbox 360 spillet. Fikk det til jul, men hadde det fra før. Så er det noen som har byttet inn dette spillet på EB games da, og hva var verdien? Og er Game of the year edition utgaven verdt noe mer? 7599134[/snapback] hvis jeg skal gjette så får du 150kr for standard utgaven(ikke penger men bytte verdi).....Game of the year utgaven tror jeg du får litt ekstra for. Hadde jeg vært deg så hadde jeg ringt til en butikk og spurt,du får det samme i alle butikker. Hvis spillet er forseglet så burde du kunne bytte den i de fleste butikker,de fleste pleier å ha greie bytte betingelser i forbindelse med julen. Endret 29. desember 2006 av Dodle Lenke til kommentar
hmz Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 (endret) Jeg byttet inn G.R.A.W. for ei lita stund siden, men fikk ikke mere enn 160 kr elns. Edit: nei var ingen forsegling på Endret 29. desember 2006 av hmz Lenke til kommentar
Dodle Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Jeg byttet inn G.R.A.W. for ei lita stund siden, men fikk ikke mere enn 160 kr elns. Edit: nei var ingen forsegling på 7600011[/snapback] hmm....jeg byttet inn Motogp og Ridge Racer6 til 360 og fikk 280/160 for dem.Det er 1 uke siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå