Gå til innhold

Nytt TV, noen tips?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har et Samsung 32" LCD, som koster 6999,- kr på Elprice og er et fantastisk godt TV. Synes det er det beste i sin prisklasse :)

I stua vår har vi et 50" Pioneer, som er det beste TV'et jeg noen gang sett av noen som helst prisklasser. De fleste vil nok si:

Under 40": LCD

Over 40" : Plasma

Endret av Slurt-is
Lenke til kommentar

Hvordan egner Philips TV-en seg til spill? Da tenker jeg mest på Xbox 360 med komponent. Har lenge vurdert denne jeg også, og fikk enda mer kløe i fingrene da jeg så at Expert har den til 5999,-.

Kall meg gjerne sær, men er den fin å se på? Et produktbilde sier meg ikke så mye.

Sipi: Hva skal du bruke TV-en til?

Lenke til kommentar
Allright! Takk for tips! :--D

7599922[/snapback]

Må dog sies at jeg ikke har erfaring med noen av dem, men jeg kjenner Samsung som en meget habil leverandør av LCD skjermer. Er også enig i at Samsung har et godt design....

Sier dette bare for gjøre det vanskeligere :)

Men teknisk er nok Phillipsen i denne sammenligningen bedre....

Lenke til kommentar
Har sett litt på Philips 32" LCD-TV 32PF5331 (koster 5999,- på Expert). Men er dette et godt kjøp? Jeg vet lite om hva som er best av LCD/Plasma etc.

Edit: Tester hw.no, eller søstersidene TV'er?

7599081[/snapback]

Jeg tror dette er et likt som bestemora og bestefaren min har, om det er det har det utrolig bra bilde!

Helt krystallklart, så det kan jeg anbefale :)

7599396[/snapback]

Var det tv-programmern, film på dvd du så på? Har hørt at billig lcd tver ikke takler vanlig signalkabel så bra...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234

Min erfaring er at Philipsen har bedre bilde enn Samsungen. Lykke til med å skaffe deg TV-en da, når Expert annonserer med "begrenset antall" så er det ofte en et produkt du virkelig må løpe fort for å få kjøpe. :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234
Hvor mye har du å bruke?

Skal det være LCD eller Plasma.

Det jeg har hørt, er at Panasonic er sterke når det gjelder plasma skjermer. :cool:

7600763[/snapback]

Å få seg en dugelig plasmaskjerm i denne prisklassen er nok bare å glemme. Ville ikke kjøpt en TV større enn 32" for under 10 000,-, de Tv-ene jeg har sett som er større enn 32" og såpass billige har ikke overbevist meg, i alle fall.

(For øvrig er Panasonic "sterke" på plasma, ja, men det finnes mye bra der ute.:)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234
Les hele posten min da.

7600907[/snapback]

I did. Tok det bare for gitt at trådstarter neppe hadde plasmabudsjett da han foreslo en "liten" tv til 6000 kr. :)

Lenke til kommentar
Har sett litt på Philips 32" LCD-TV 32PF5331 (koster 5999,- på Expert). Men er dette et godt kjøp? Jeg vet lite om hva som er best av LCD/Plasma etc.

Edit: Tester hw.no, eller søstersidene TV'er?

7599081[/snapback]

Jeg tror dette er et likt som bestemora og bestefaren min har, om det er det har det utrolig bra bilde!

Helt krystallklart, så det kan jeg anbefale :)

7599396[/snapback]

Var det tv-programmern, film på dvd du så på? Har hørt at billig lcd tver ikke takler vanlig signalkabel så bra...

7599998[/snapback]

Hvilke kabler er det? SCART osv.? (Jeg er helt uvitende)

Jeg vil ikke betale tusen kroner ekstra for bedre design på en dårligere TV. Og jeg vil ikke betale mer enn 6-7k.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...