t-horpestad Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Hei.. har dere noen forslag til en stillegående vifte (som også kjøler bra) til XFX GeForce 7900 GT? Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Zalman VF900Cu! Dette er en knallgod kjøler du får gode resultater med til en svært hyggelig støymengde. Lenke til kommentar
flabben2k Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Jau kan også anbefalle den vifta, bare husk å rengjøre med isopropanol før du legg på ny kjølepasta kor jeg anbefalle Artic Silver 5 " AS5" Lenke til kommentar
t-horpestad Skrevet 29. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2006 Jau kan også anbefalle den vifta, bare husk å rengjøre med isopropanol før du legg på ny kjølepasta kor jeg anbefalle Artic Silver 5 " AS5" 7600678[/snapback] hvor kan jeg finne denne isopropanol greia? Lenke til kommentar
fredblic Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 du må ikke bruke isopranol. whitesprit funker og. jeg kan også anbefale vf900-cu Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Ikke bruk white spirit på hw-en din. Det etterlater altfor mye grums og fett etter seg. Litt av poenget med å bruke isopropanol (eller rødsprit for den saks skyld) er at det løser godt opp og fordamper vekk uten å legge igjen masse rester! Lenke til kommentar
fredblic Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 sry for anbefaling av whitesprite da. trodde det var rødsprit som etterlot seg fett og grums.. Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Rødsprit er nesten ren alkohol og har kun litt fargestoff. Dette ligger igjen, men det er bare å gni vekk. White spirit derimot, vil ikke fordampe på samme måten som rødsprit og legger igjen fettrester.. Lenke til kommentar
Arne_set Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 jeg bruker sprit på hardwaren min jeg, funker helt genialt Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 (endret) Zalman VF900Cu! Dette er en knallgod kjøler du får gode resultater med til en svært hyggelig støymengde. 7600566[/snapback] bra forslag, har denne selv og er veldig fornøyd. testa den (noe ufrivillig) med varmlufts pistolen min da jeg strømpa vifteledningen, og heat pipene overførte varmen vekk fra kjernen helt ypperlig. selve kontaktflaten var kjølig og fin, men finnene der heatpipene ligger var nesten ubehagelig varme ellers så er rødsprit med q-tips en fin måte å fjerne gammel goop på. jeg pleier å bruke litt papir først for å ta vekk det værste, så gnikker jeg med q-tips etterpå for å rengjøre. Endret 31. desember 2006 av Spirre Lenke til kommentar
Darkorbz Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Rødsprit er nesten ren alkohol og har kun litt fargestoff. Dette ligger igjen, men det er bare å gni vekk. White spirit derimot, vil ikke fordampe på samme måten som rødsprit og legger igjen fettrester.. 7610296[/snapback] OT: Rødsprit inneholder også brekkmiddel, bare ville ha med det Lenke til kommentar
t-horpestad Skrevet 1. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2007 Takker for alle svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå