Gå til innhold

Årets OT-Baren tråd 2006

Dotten

Anbefalte innlegg

Hva har skjedd med Alastor? - En dårlig påskekrim?

Denne MÅ IKKE uteglemmes!

En utrolig bra tråd... Årets..

EDIT: begrunnelse: En tråd der krimforfatteren bruker humor og tar mange av forumbrukerne på kornet, og utrolig bra tidsfordriv for de som ikke var på fjellet i påsken.

7600972[/snapback]

Ja, jeg slenger meg på den her. Krim nr. 2 er og fantastisk, men siden denne er fulstendig så blir det denne jeg nominerer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Den plaget meg. Stjal uvurderlig tid fra mitt liv som jeg aldri får tilbake. Men det var nå kjekt å maile med språkeksperten Vinje :)

7638427[/snapback]

:!: Brevet fra Vinje var årets!

Nå kan jo heller ikke jeg nominere tråden, men den var lenge en viktig del av mitt liv, til argumentene bare begynte å gjenta seg hele tiden.

EDIT; det er jo forsmedelig at Hvitost skulle ha ledelsen også... Men duverden, 2000 individer har tatt standpunkt i saken, det er sinnsykt bra oppslutning, må da være forumrekord?

Endret av smeboe
Lenke til kommentar
Den plaget meg. Stjal uvurderlig tid fra mitt liv som jeg aldri får tilbake. Men det var nå kjekt å maile med språkeksperten Vinje :)

7638427[/snapback]

:!: Brevet fra Vinje var årets!

Nå kan jo heller ikke jeg nominere tråden, men den var lenge en viktig del av mitt liv, til argumentene bare begynte å gjenta seg hele tiden.

EDIT; det er jo forsmedelig at Hvitost skulle ha ledelsen også... Men duverden, 2000 individer har tatt standpunkt i saken, det er sinnsykt bra oppslutning, må da være forumrekord?

7645847[/snapback]

:!:

Hvorfor kan du ikke stemme?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...