TeggY Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Hva har skjedd med Alastor? - En dårlig påskekrim? Denne MÅ IKKE uteglemmes! En utrolig bra tråd... Årets.. EDIT: begrunnelse: En tråd der krimforfatteren bruker humor og tar mange av forumbrukerne på kornet, og utrolig bra tidsfordriv for de som ikke var på fjellet i påsken. 7600972[/snapback] Ja, jeg slenger meg på den her. Krim nr. 2 er og fantastisk, men siden denne er fulstendig så blir det denne jeg nominerer. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 30. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2006 Vennligst legg til link i de trådene dere nominerer. Denne moderatoren er en slapp jævel som ikke tar seg tiden til å lete dem frem. *legge meg ned på sofaen for å gjøre ingenting* Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 jeg vil nominere Den Store FyrverkeriTråden Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 (endret) Sier du gulost eller hvitost? Genialt Grunnen til at jeg nominerer den er at jeg synes det er spesiellt at en liten "småkrangel" utvikler seg til en over 200 sider lang tråd. Endret 3. januar 2007 av EvenT Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Sier du gulost eller hvitost? Genialt 7638135[/snapback] Kan man nominere sine egne tråder som man oppretta når man hadde en annen bruker? Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Sier du gulost eller hvitost? Genialt 7638135[/snapback] Kan man nominere sine egne tråder som man oppretta når man hadde en annen bruker? 7638183[/snapback] Ser ingen regler mot det, eller mot å nominere sin egen tråd lagd med samme bruker Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 3. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2007 Nei man kan ikke nominere sine egne tråder, klok av skade fra forrige gang. Skal editere det inn i første innlegget. Men sikkert noen andre som nominerer den plagen av en tråd uansett etterhvert Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Hvordan kan du kalle den perlen av en tråd en plage? Skamme deg, burde du. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 4. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2007 Den plaget meg. Stjal uvurderlig tid fra mitt liv som jeg aldri får tilbake. Men det var nå kjekt å maile med språkeksperten Vinje Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 (endret) Den plaget meg. Stjal uvurderlig tid fra mitt liv som jeg aldri får tilbake. Men det var nå kjekt å maile med språkeksperten Vinje 7638427[/snapback] :!: Brevet fra Vinje var årets! Nå kan jo heller ikke jeg nominere tråden, men den var lenge en viktig del av mitt liv, til argumentene bare begynte å gjenta seg hele tiden. EDIT; det er jo forsmedelig at Hvitost skulle ha ledelsen også... Men duverden, 2000 individer har tatt standpunkt i saken, det er sinnsykt bra oppslutning, må da være forumrekord? Endret 4. januar 2007 av smeboe Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Den plaget meg. Stjal uvurderlig tid fra mitt liv som jeg aldri får tilbake. Men det var nå kjekt å maile med språkeksperten Vinje 7638427[/snapback] :!: Brevet fra Vinje var årets! Nå kan jo heller ikke jeg nominere tråden, men den var lenge en viktig del av mitt liv, til argumentene bare begynte å gjenta seg hele tiden. EDIT; det er jo forsmedelig at Hvitost skulle ha ledelsen også... Men duverden, 2000 individer har tatt standpunkt i saken, det er sinnsykt bra oppslutning, må da være forumrekord? 7645847[/snapback] :!: Hvorfor kan du ikke stemme? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 11. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2007 Stenges. Innledende runder finnes her; https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=697155&hl= Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg