Dotten Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 I år som i fjor skal årets OT-Baren tråd kåres. Dette er nomineringstråden hvor du har mulighet til å nevne den tråden du syntes fortjener prisen. Reglene er få og enkle; 1. Kun en nominasjon per bruker. Det går helt greit å nevne flere tråder, men du kan kun formelt nominere en. Er din favoritt nominert så ikke nominer din nr.2. Vi behøver ikke listefyll. Du kan ikke nominere din egen tråd. 2. Baser deg på det som er skjedd i 2006, noe som egentlig sier seg selv. 3. Begrunn din nominasjon. Ubegrunnede nomineringer vil bli ignorert. Værre er det ikke. Nomineringen varer frem til 15.januar. Da vil det bli opprettet poll(s) og de tre beste trådene, såfremt de har mer enn 10% av stemmene, går videre til finale 10. januar. For komplett oversikt over "årets xxxx 2006" konkuranser/avsteminger så Klikk her Nominerte så langt; Babethread vol. 3 av b-real Deppetråden vol. 2 av Goophy Radioresepsjonen en fantråd av kezoom Den store fyrverkeritråden av MyBigMouth Ødelegg ønsket leken av Lakus Julebruskongens Fanklubb av Plakkulv På farten med SteffyBoy av Steffyboy Hva har skjedd med Alastor? - En dårlig påskekrim av Dotten Hvem stjal Siste Ordet? - Nok en dårlig krim av Dotten Siste Ordet 5. av b-real Siste Ordet 6! av darkness| Ting som irriterer så grenseløst! av Neppe ord som betyr det samme baklengst! av Demille Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Nominasjonen går til: Radioresepsjonen en fantråd En genial programserie som nå dessverre er avsluttet, men heldigvis lever ånden videre i en tråd som flommer over av henvisninger til gullkorn, og snarveier til gyldne momenter. The Radioresepsonen is dead, long live the Thread Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Ødelegg ønsket leken-Tråden vil jeg nominere Selv om den er stengt så eide den noe jævlig. Håper også at det blir en til slik tråd selv om mods stengte den Tja... Nominerer den jeg Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Julebruskongens Fanklubb Lenke til kommentar
sim Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Nominerer På farten med SteffyBoy. Utrolig morsom tråd, bra skrevet, SteffyBoy ftw! Lenke til kommentar
kremt Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Julebruskongens Fanklubb 7599075[/snapback] Slenger meg på den, konge tråd og konge fyr som fortjener litt oppmerksomhet Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 (endret) Hva har skjedd med Alastor? - En dårlig påskekrim? Denne MÅ IKKE uteglemmes! En utrolig bra tråd... Årets.. EDIT: begrunnelse: En tråd der krimforfatteren bruker humor og tar mange av forumbrukerne på kornet, og utrolig bra tidsfordriv for de som ikke var på fjellet i påsken. Endret 29. desember 2006 av smeboe Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Jeg nominerer Hvem stjal Siste Ordet? - Nok en dårlig krim En genial krim som alle burde få med seg. Hva mer kan man si? Den er genial Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 (endret) Jeg nominerer Siste Ordet 5. Det var en tråd som hadde en viss aktivitet til alle døgnets tider, og som det titt og ofte utspant seg spennende diskusjoner i. Man kan heller ikke skyve under en stol det faktum at tråden er OT-barens største noensinne, med sine 140087 svar. Endret 29. desember 2006 av Skarstad Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Nominasjonen går til: Radioresepsjonen en fantråd En genial programserie som nå dessverre er avsluttet, men heldigvis lever ånden videre i en tråd som flommer over av henvisninger til gullkorn, og snarveier til gyldne momenter. The Radioresepsonen is dead, long live the Thread 7598982[/snapback] Takk for at du nominerte min tråd... Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Den apetråden til Dahle, hahaha Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Galetråden. Eller den med apene. Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Jeg nominerer Siste Ordet 6! Det er en tråd som kan gi en stakkar som meg mye underholdning gjennom de lange nattetimene(og dagtimene). Det er rett og slett en kvalitetstråd som det finnes mange tidligere "utgaver" av. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Den store deppetråden! En tråd hvor folk får "hjelp" med problemene sine, og får snakket ut. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Jeg er ganske ny på forumet så er ikke så mye å nominere for meg. Men SO6 funker jo fett når man kjeder seg Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 (endret) Babethread v.3 sier seg selv. Endret 30. desember 2006 av Acolyt3 Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 (endret) Ting som irriterer så grenseløst! tråden er en av mine favoritter. Den er morsom lesning, og man kan diskutere så mangt i den. Jeg valgte å nominere den siden SO5 og 6 allerede er foreslått. Jeg støtter dem, forresten. Endret 30. desember 2006 av Arinomi Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Jeg nominerer: Årets OT-Baren Tråd 2006 Fordi det er så OT som det går ann å få blitt OT. Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 ord som betyr det samme baklengst! Denne krever vel ikke noen videre forklaring. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Hva har skjedd med Alastor? - En dårlig påskekrim? Denne MÅ IKKE uteglemmes! En utrolig bra tråd... Årets.. EDIT: begrunnelse: En tråd der krimforfatteren bruker humor og tar mange av forumbrukerne på kornet, og utrolig bra tidsfordriv for de som ikke var på fjellet i påsken. 7600972[/snapback] Enig i at denne var svært bra. Hylte av latter når han var på irc... Del 5 mener jeg det er.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg