Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hjelp etter resett av Zyxel 660 RU-T3 fra mimer

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg kom til å rote veldig i modemet, så jeg tok en resett. Det har gjort at jeg ikke kommer meg på nett mer, for jeg får ikke instillingene til å fungere.

Er det noen som har en anelse på hva instillingene skal være??

Tenkte jeg kanskje da slapp å kontakte mimer for de rette instillingene, da dette sikkert er levert identisk til alle med bredbånd fra mimer.

Skal kobles sammen med en d-link 624 router.

Er sikkert bare en bagatell, da jeg har all informasjon om ip adresser og passord.

Mvh

daniello

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg skjønner overhodet ikke hva du håpet å oppnå hverken ved å rote i oppsettet på modemet eller resette den for å få trådløst nett opp og gå. Det er bare å plugge på en annen router (etter å ha endre starten på IP-poolen på d-linken kanskje for å unngå kollisjon)

Instillingene fra Mimer er forskjellige fra ruter til ruter, du må nok bite i det sure eplet og ringe kundeservice på nyåret. Dersom du maser litt, kan det hende de sender deg en nye ruteren, med switch, IP-tlf og wlan innebygget. Da kan du enkelt og elegant åpne kjøkkenvinduet og kaste d-link rælet så langt avgårde som overhodet mulig :D

Lenke til kommentar

Nå tror jeg på ingen måte at instillingene er så forskjellige slik som vår førstegangsregistrerte sier siden man allerede har de data som skal til men det som mangler her er vel modulasjonsinstillingene slik at man får sync. Desverre har heller ikke jeg disse og skulle vel helst også holdt meg borte fra å kommenterer i emnet .

Lenke til kommentar
Nå tror jeg på ingen måte at instillingene er så forskjellige slik som vår førstegangsregistrerte sier siden man allerede har de data som skal til men det som mangler her er vel modulasjonsinstillingene slik at man får sync. Desverre har heller ikke jeg disse og skulle vel helst også holdt meg borte fra å kommenterer i emnet .

7600815[/snapback]

Dette var riktig. Vil bare si til andre, at det er bare å få innstillingene så er det ikke noe problem å ordne dette etter en resett.

Alt er oppe å går..

daniello

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...