Joachim_F Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Det russiske bladet Game World Navigator har snakket med F3, de nye utviklerne av Jagged Alliance 3. Les mer Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Endelig litt godt nytt om JA3. Jeg er i alle fall ikke like bekymret nå som de velger Silent Storm motoren, den funket utmerket og med litt tweaking og høyoppløste texturer så holder den mer enn fint til JA3 Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Dette er den mest utrolige nyheten jeg har lest på lenge! S2 kom jo i '03 eller noe, om jeg ikke husker feil, og de burde jo ha greid å tweake og patche det som var problematisk da pluss ordne bedre på disse årene! Jeg tror JA3 blir særs spennende. Om de ikke driter seg ut under utviklinga. Greie screenshots. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Oooooohh! Gleder meg! Om det bare blir halvparten så bra som JA2 er jeg fornøyd. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Det høres definitivt lukrativt ut, men vi får nå se hvor det ender. Litt skeptisk til dette med hvordan spoillet skal fungere uten økonomistyring og slikt. Tidligere var det jo slik at man kunne beregne ca hvor mye penger en fikk inn, og da var det å veie opp to middels mercer mot en svært god merc. Etterhvert som de middelse mercene ble brukt og fikk erfaring, ble ting noe lettere. Og når man hadde herjet nok så hadde man nok penger til å kjøpe en supermerc. På Jagged Alliance 2 var det Reaper som var en av de jeg satt mest pris pål... Men ja, det blir spennende. Jeg kunne også tenkt meg at noen hadde funnet ut mer om dette spillet, Brigade E5: New Jagged Union. Det er samme selskap som har gitt det ut, og beskrivelsen kan til forveksling være om Jagged Allieance. Og dette spillet er sluppet... Lenke til kommentar
wolfmann Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Eneste(ja nesten da) som bekymrer meg er at SS engine'n hadde veldig små kart..Og verden var..ja..lite dynamist. Kanke ha Jagged Alliance om en ikke har plass till en middels landsby og litt jungel. Kan heller ikke ha Jagged alliance om en har ca 10 kart(SS stil) og dats it, uten en stor verden å bevege seg i med masse stuff. Håper at de tar en kikk på E5 mens de lager JA3...Våpenmodifiseringa der var bare helt kongelig, til og med AG'n så ut som en AG der jo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg