Pallantir Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 En viss 27-åring ved navn Martin fra Porsgrunn (som ikke bor der nå lenger) selger bærbare pc-er og kanskje andre ting for alt jeg vet på Finn.no som aldri dukker opp. Jeg og en annen fra kommunen er blitt lurt, og minst ett medlem til her på Diskusjon.no. Jeg vil gjerne ha kontakt med flest mulig av dem som er blitt lurt av fyren. Det er ingen tvil som trenger å komme denne svindleren til gode, moderatorer! Politianmeldelse er levert av meg og min sambygding, og en telefon til banken hans avslørte at det er snakk om ganske mange som er lurt. Så hvis noen av dere er her, vennligst ta kontakt via PM! Han bor for øvrig i Oslo nå, og hvis noen har adressen, ville det vært interessant å få vite den... Lenke til kommentar
uranus Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Han har bodd på Notodden også tror jeg fordi saken høres prikk lik ut en sak som hendte en kamerat av meg fra Nord Norge for litt siden.. Er helt sikkert samme mannen Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Dere får leige han Tor Pedo, også ordner han opp. Lenke til kommentar
anna04 Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Jeg har blitt lurt av denne mannen på Finn.no siste måned (30. april 2009). Det kunne ha vært greit hvis Finn.no kan lage et system som Ebay der du kan skrive "Feedback" om selgeren. Dette hjelper tror jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå