Gå til innhold

Garry's mod - Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

fins det noen toturials til å lage kule ting i Garrys Mod? har akkurat starta og spille det igjen, og hittil klarer jeg bare å lage meg en bil som man kan kjøre med numpad'en :p vil gjerne ha fly, katapult osv.

hvordan lager man en tv inne i spillet som man kan se fra et "live" kamera? tenkte på å sette et kamera foran på bilen jeg lager, og så kunne se det på tv lenger unna. James Bond-aktig fjernstyrt bil :p

Endret av Spazz
Lenke til kommentar
fins det noen toturials til å lage kule ting i Garrys Mod? har akkurat starta og spille det igjen, og hittil klarer jeg bare å lage meg en bil som man kan kjøre med numpad'en :p  vil gjerne ha fly, katapult osv.

hvordan lager man en tv inne i spillet som man kan se fra et "live" kamera? tenkte på å sette et kamera foran på bilen jeg lager, og så kunne se det på tv lenger unna. James Bond-aktig fjernstyrt bil :p

8647255[/snapback]

1. Spawn et RT-kamera. (Det ligger i lista til høyre)

2. Spawn et objekt (til venstre)

3. Velg verktøyet material (til høyre), og velg RT-kamera-materialet.

4. Klikk på objektet ditt.

5. Objektet er nå blitt en TV, det blir ofte forvrengninger, hvis du laster ned PHX sin pakke, følger det med et objekt som er en TV som viser bildet fra kameraet helt tydelig. Last det ned fra her og her.

 

Hvis du vil at kameraet skal følge bilen, må du welde det til bilen, hvis du også velger Physical Properties og skrur av "toggle gravity," vil ikke kameraet ha noen vekt.

Lenke til kommentar

takker for svar :) virker som den addon'en var til Gmod 10, og jeg har bare 9'ern for øyeblikket så laster ikke ned noe ekstra. skal bare se en film først, så blir jeg nok sittende en stund utover kvelden/natta og pusler med Garrys Mod :)

 

kort spørsmål til: hvordan får jeg til at jeg kan fly rundt i lufta? lettere å bygge ting da.

Endret av Spazz
Lenke til kommentar
takker for svar :)  virker som den addon'en var til Gmod 10, og jeg har bare 9'ern for øyeblikket så laster ikke ned noe ekstra. skal bare se en film først, så blir jeg nok sittende en stund utover kvelden/natta og pusler med Garrys Mod :)

 

kort spørsmål til: hvordan får jeg til at jeg kan fly rundt i lufta? lettere å bygge ting da.

8649378[/snapback]

OK, jeg er ikke helt sikker på om du kan bruke guiden min på 9-ern, siden jeg aldri har brukt det.

Lenke til kommentar
jeg har steam på to pc'er på forskjellige steder, hvor jeg bruker samme konto.

forrige gang kjøpte jeg The Ship på den ene, og når jeg kom hjem så hadde jeg det på den pc'en også.

 

jeg ringte til pappa og han kjøpte Garry's Mod 10 på den pc'en, men jeg finner det ikke på denne pc'en. hva er galt?

8653928[/snapback]

Du har vel restartet pcen håper jeg?

Lenke til kommentar

funka når jeg oppdaterte driver. garrys mod 10 var jo helt fantastisk. verdt penga :fun: ikke lagd så mye hittil bortsett fra en gladiator-arena med tv-broadcast til sofakroken i hjørne hvor G-man sitter å ser på :D

 

arenaen består av "concrete-walls" eller hva det er rundt, så er det to conteinere hvor jeg putter folk inni, og et gjerde foran som jeg kan styre med winch. og et top-down kamera så man kan se alt på en liten tv. så er det bare å putte zombies vs combines osv , så åpne portene :D

 

 

lagde også en fet bil opperert av Thrusters og hoverballs, så den kan fly også. og en knapp til super-boost :fun:

Endret av Spazz
Lenke til kommentar
Jeg og en kamerat vil importere ting fra CSS ogDoD til Gmod, vi tok over "Counter strike source Shared.gcf" og "DoD.gcf" men ingen nye ting der, why not?

8636548[/snapback]

Har dere kjøpt CSS og DoDS?

8636550[/snapback]

BTW, det fulgte med i CS:S pakka mi, DoD:S og HL:S og! (HL:DM)

sorry for dobbelt post!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...