Weir Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Hadde eg vært mye flinkare i engelsk, da skulle di ha fått svar fra meg Lenke til kommentar
@nďy ♫ Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Når du laster ned en pakke med våpen står det at du skal legge det i .../lua/weapons , MEN det er ingen mappe som heter weapons innpå mitt spill. Skal jeg lage en ny mappe der? Lenke til kommentar
Jack_Daniels Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Skal sette opp en spacebuild server nå da, så hvor får jeg til at space build funker sjikkelig med lifesupport og haleluja? slik det er farlig å være på andre planeter viss ikke du har life support og greier? Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 (endret) jeg kan anbefale Gmod10 serveren D-Notice.dk - [build ServeR #2] Stort map og greie grenser på props og sånt, itillegg så er den Dansk med med grei ping, den har hatt noe kræsj greier idet siste men det ordner seg etterhvert. EDIT:glemte IP, den er 83.92.75.215:27015 Endret 1. mai 2007 av Campin carl Lenke til kommentar
itsmebth Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 (endret) Jeg kan lære bort Wire, men kan ikke hoste. Legg meg til på Steam (itsbth) eller kom på irc.gamesurge.net #wiremod Endret 3. mai 2007 av itsmebth Lenke til kommentar
Frode99 Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Du kan jo også mase på gamlingene.... det fungerer ikke alltid 7856509[/snapback] Klar over det, problemet er at jeg akuratt fiksa to stk. billetter til Ozzy-konserten og de er ikke betalt tilbake enda så det var ikke mer låning derfra enda Men det Paypal greiene, finnes det en super quick-guide til det, er det mulig og ta penger utifra Visa electron-kortet til en paypal-sak? 7856539[/snapback] Du registerer en paypal konto, så overfører du penger fra nettbanken og til paypal 7856623[/snapback] Hvis jeg overfører til PP accounten kan de betales med på nettsteder? Jeg får bare denne "Add card" beskjeden når jeg prøver å betale med PP. Er det en annen mulighet å betale med når jeg har penger på PP acc.? Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Ai, faen! Ser nå at faliure er skrevet feil.. Takk btw! Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Forslag om piratkopiering er ikke tillatt og blir slettet. Geir Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Er det et sted man kan laste ned nye items? Hvordan lager man en bil man kanb kjøre? Jeg kan lage slike items med hjul, og trykke på en av numpad knappene, men kan man lage slik at man kan svinge selv etc? Kom med noen fine ting til meg! Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 garrysmod.org er den offisielle nedlastningssiden. Lenke til kommentar
Jimmarn Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Hadde han å på msn før, så ikke noe veldig stort over det akkurat menmen. Er det sånn at en kan kjøpe GM10 gjennom steam? Pris? Er ei stund siden jeg har spilt Garry's mod nå, føler sjarmen med det er litt borte i forhold til da det var nytt Overbevis meg til å kjøpe det noen? 7609894[/snapback] koster 58 kroner via steam + skatt tror jeg... men det er absolutt verdt å kjøpe det Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Hadde han å på msn før, så ikke noe veldig stort over det akkurat menmen. Er det sånn at en kan kjøpe GM10 gjennom steam? Pris? Er ei stund siden jeg har spilt Garry's mod nå, føler sjarmen med det er litt borte i forhold til da det var nytt Overbevis meg til å kjøpe det noen? 7609894[/snapback] koster 58 kroner via steam + skatt tror jeg... men det er absolutt verdt å kjøpe det 8634363[/snapback] Var ikke med skatt da jeg kjøpte Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Ikke når jeg kjøpte det heller, men jeg kjøpte det før jul. Jeg _tror_ det ikke er skatt på ting og tjenester man kjøper online sålenge de ikke materielle, altså at det er annerledes hvis man man kjøper et par sokker i en pakke en et spill rett til harddisk Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Kjøpte kvelden det kom ut jeg ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå